Świetna linia nadwozia.
Świetne wnętrze i wyposażenie.
Dobry i cichy diesel pod maską.
Wrażenia
5,0
Silnik
Common Rail swoje robi
4,0
Skrzynia biegów
Przydałby się szósty bieg
4,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRE HAMULCE !!!
Droga hamowania 100km/h-0 - 38 m !!!
Troche za twarde zawieszenie jak na polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogromna przednia szyba, doskonałe przeszklenie pojazdu i widoczność do przodu.
Osobom ok 2 metrów wzrostu mogą przeszkadzać przednie słupki.
5,0
Ergonomia
Wyposażenie świetne.
Automatyczna klima, szyberdach, fotele regulowane we wszystkich płaszczyznach,
ESP + ASR zimą rzecz niezastąpiona wiele innych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetny uklad automatycznej klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne wnętrze - z przodu porównywalne do Audi A6, Mondeo MK3 itp
2 pasażerów z tyłu nie ma co narzekać a i w 3 można spokojnie pokonać długą trasę.
3,0
Wyciszenie
Słychać pracę zawieszenia zbyt głośno.
Warto dodatkowo wygłuszyć podłogę i ewentualnie drzwi (pod audio).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście troche dużo pali jak ktoś ma ciężką nogę.
7,5 litrów w mieście to jest średnia.
W trasie potrafi ładnie zejść do okolic 5 litrow przy spokojnej jeździe.
Volkswagen chyba pali troche mniej...
4,0
Stosunek jakość/cena
Na pewno warty tych pieniędzy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie mimo legend moje auto nie zawodzi.
Zimą ma tendencje do zamarzania linka od hamulca ręcznego (poniżej -5\'C).
Zamarza też mechanizm tylnej klapy i tylnych drzwi.
Elektronika póki co nie zawodzi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co ok 150tys z reguły do wymiany koło dwumasowe najlepiej w komplecie ze sprzęgłem.
Koszt częsci ok 1600zl (Valeo).
Szybko kończą się przednie tarcze hamulcowe.
Warto zainwestować w sportowy zestaw na przód.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]