Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

werner, 18 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 59 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
nie potwierdzam powwszechnej opinii i tym że francuzi powinni tylko produkować sery etc. Auto w swojej klasie jest ergonomiczne, dosyć ładnie (i odważnie ) zaprojektowane, wyróżnia się z tłumu, bez poważnych usterek - moim zdaniem warto.
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę zrywa przy niskich obrotach. Głośny powyżej 90 km/h - posiadam komórkę z aktywowaną głosem skrzynką głosową lecz niestety nawet ok 60 km/h nie jest możliwy wybór głosem - zbyt duży poziom hałasu.
4,0
Skrzynia biegów
bez specjalnych problemów, biegi wchodzą dosyć twardo na stosunkowo długich przełożeniach -ale wchodzą
4,0
Układ jezdny
dobrze się trzyma drogi, nie jest to czywiście auto z zacięciem sportowym ale oceniam na dobrym poziomie. W porównaniu z Oplem Vectrą i Astrą jest twardszy. Przy nieprzesadzonych prędkościach nie jest nadsterowny.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, jednak po wyłączeniu klimatyzacji dosyć szybko mogą `zaparować szczególnie wieczorami i zimą. Dobra jest funkcja nawiewu tylko na przdenią szybę - wzmożony nawiew celem odlodzenia i usunięcia pary z szyby.
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra jest funkcja nawiewu tylko na przdenią szybę - wzmożony nawiew celem odlodzenia i usunięcia pary z szyby. Klimatyzacja jak zwykle w francuzie jest dla mnie zagadką.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok.
3,0
Wyciszenie
moglo być lepiej , szczególnie powyżej 90 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie mnie rozczarowalo - trzeba przyznać że podanie w instrukcji spalania w cyklu mieszanym i miejskim to szczyt optymizmu producenta ( i chyba jego chęci - nieosiągalnych zresztą).
4,0
Stosunek jakość/cena
oceniam na poziomie dobrym - w tej klasie cenowej jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do szału doprowadzają przepalające się żarówki świateł drogowych - doszedłem już do takiej wprawy w wymienianiu , że mogę to robić w nocy, deszczu na drodze. Poza tym dużo do życzenie pozostawia serwis autoryzowany - na wskutek niewłaściwego zamocowania plastykowej pokrywy silnika uszkodzony został termostat. Po wymianie filtrów źle osadzono pokrywy co powodował rezonans itd. itd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przebieg 35.000 km konieczym okazalo się przeszlifowanie tarcz hamulcowych, zaś w ostateczności trzeba bylo wymienić tarcze na nowe.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback