Och gdyby nie te awarie,bylby to najlepszy i najladniejszy obecnie w swojej klasie samochodzik
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na diesla raczej dobrze,konkurencja moze zazdroscic .Raz brak mozliwosci odpalenia- awaria czujnika kata zaplonu.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi zawsze wchodzily O.K. Po przjechaniu ok. 50.tys.km.na trzecim biegu lekkie wycie,narastajace wraz z przebiegiem.
1,0
Układ jezdny
Glosno i awaryjnie,7-lacznikow stabilizatora,2 sworznie wahaczy,2 koncowki kierownicze ,1 tuleja wahacza,ale za to prowadzi sie bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Napewno w tej kategori jest super.
5,0
Ergonomia
Tu rowniez jest lepiej niz u konkurencji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tylu troche gorzej
3,0
Wyciszenie
Dalbym 5. gdyby w Polsce byly gladkie i rowne drogi,a tak to lekka lomotanina na dziurach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Raczej mile zaskoczenie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mam juz z glowy,sprzedalem miesiac temu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety 23 razy naprawiany w serwisie,prawie zawsze typowe dla 307. usterki,laczniki,przelaczniki kierunkowskazow,i inne drobiazgi.Za to serwis w Czestochowie super profesjonalny,zawsze auto bylo szybko i sprawnie naprawione-obsluga na 5.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko, a moze az raz,nie moglem odpalic silnika-laweta srwisu-i na drugi dzien bylo juz O.K.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]