Troszkę za słaby (90 KM). Przy szybszej jezdzie i wyprzedzaniu pomaga jedynie 4-ka. Kultura pracy i elastyczność bardzo przyzwoita
3,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy. Problemy ze wstecznym są jej także nie obce
4,0
Układ jezdny
Mnie bardzo pasuje. Charakterystyka raczej sportowo twarda. Wykonanie za to do niczego
Komfort
4,0
Widoczność
jest OK
5,0
Ergonomia
Tutaj 307 zasługuje na najwyższe noty. Wszystko na miejscu i ciekawe dodatki, schowki, gniazdka 12 V.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ma automatyczną klimatyzacje. U mnie hałasuje i nie radzi sobie z nagrzewaniem dolnej części pojazdu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu na 5. Bez konkurencji w swojej klasie
3,0
Wyciszenie
Stuka zawieszenie i głosno przy wiekszych predkosciach.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na TD to porażka. Pali tyle co bęzyniaki. srednia to 8,3 w miescie i ok 7 na trasie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lepiej nie mówić, tzresczy, stuka, brzęczy itp.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy pzrebiegu 3000 wymiana amortyzatora. Pózniej wymiania (2 razy) łacznika stabilizatora i ponownie 2 amortyzatorów. Tarcze hamulcowe zdeformowały się po 15000 km.
Na drodze jednak nigdy nie zawiódł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]