Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

MIKA, 15 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ogromne wnetrze oraz ten swietny silnik HDI
5,0
Całokształt
AUTO DLA KAZDEGO !!!! swietne auto kompaktowe ocierajace sie o Mini vany ekstra silnik i kompfort jak na ta klase auta , teraz planuje go sprzedac ale kupie tez peugeota ale 407 SW z silnikiem albo 1.6 albo 2.0 HDI poniewaz potrzebuje wiekszego auta
Wrażenia
5,0
Silnik
moim zdaniem francuskie HDI to prawdziwa muzyka , najlepszy diesel jakego widzialem w srod aut uzywanych do 25 tys zl swietnie sobie radzi w miescie i na trasie bardzo przyjemny praktycznie go nie slychac kultura pracy tego silnika bije wszystkie diesle na głowe
4,0
Skrzynia biegów
ogolnie ok , niektozi twierdza ze malo precyzyjna hmm , z tego co mi wiadomo to nie prawda biegi lekko wchodza i nie szarpie ogulnie to kwestia przyzwyczajenia
4,0
Układ jezdny
zawieszenie gitara :) felgi 15 cali i opony 195/65 komfort bardzo dobry jak na ta klase auta
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super ogromna przednia szyba robi swoje ze czujemy sie jak za sterem wielkiego statku , ogulnie parkowanie nie stanowi problemow ze wzgledu na niewielkie wymiary auta
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima manualna spisuje sie rewelacyjnie ogrzewanie zima hmm max 10 min i cieplutko jak w domu by ktos w kominku palil :) (przy mrozach do -20)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest chyba najwiekszy + tego auta idealny dla wszystkich mezczyzny , kobiety , rodziny 2+2 . na pozur z zewnatrz nie wielkie auto a w srodku uuu , poniewaz auto ociera sie o segment aut typu Van nawet wysocy kierowcy i pasarzerowie nie powinni narzekac , mnustwo miejsca w srodku jak na ta klase auto , wnetrze przewyzsza konkurecje gabarytami to pewne !
5,0
Wyciszenie
Ekstra najlepszy HDI diesel , zero chalasu i extra wyciszone wnetrze jedynie co to przy niskich obrotach nieraz slychac drgania przedmiotow jak sie przemieszczaja w schowkach itp poza tym Wypas
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmmm nie jest zle ogulnie to 2.0 l ale latem w miescie na 100/km robie 6.4 l przy wlaczonych swiatlach i klimie caly czas tankuje tylko BP Ultimate diesel czyli ten drozszy
4,0
Stosunek jakość/cena
za ta kase naprawde przyzwoite wozidelko
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hmm przy 145 tys km poszedl podgrzewacz paliwa koszt w ASO 75 zl :) koło pasowe alternatora wysiadlo przy 140 tys km koszt 500 zl + wyminana 250 zl i to bylo by na tyle ci co narzekaja na 307 t chyba mi sie wydaje ze predzej wersje benzynowe sa bardziej awaryjne niz HDI tymbardziej z 2001 r czyli poczatek produkcji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co trza zrobic zeby uniknac powaznych usterek ??? - NIC , moj egzemplaz nie mial takich

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Hatchback