Silnik
: chociaz tylko 1,4 HDi podkręcony na chipie o 20% jest doskonały / cichy ,oszczędny, wystarczjący do spokojnej jazdy/,nie wymaga zadnych dolewek oleju miedzy przgładami- zupełnie bez usterkowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: kierunkowskazy nagminnie nawala przełacznik przy kierownicy
Zawieszenie
: bardzo głośne tylne zawieszenie
3,0
Całokształt
gdyby nie uciążliwe usterki w instalacji elektrycznej i indolencji serwisu w tym zakresie byłby to przyzwoity samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik podkręcony na 84 KM. Pali tak samo ok5,6l/100km , ale bez porównania przyjemniejszy przy wyprzedzaniu
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
przy tym przebiegu jeszcze nic nie robione w zawieszeniu- czyli ok. tylne zawieszenie głosne od samego poczatku
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,5/5,6/5,2
3,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze są auta mniej wkurzajace usterkami dupereli
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mechanika super-wszystko oryginalne nie było żadnych napraw, uklad elektryczny kompletne dno- kierunkowskazy, stacyjka, wentylator, klakson, żarówki, zamek bagażnika- trzeba być elektrykiem bo w serwisie można zbankrutować
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszkodzenie przepływomierza powietrza po przebiegu 130 tys. km, serwis usunął usterkę bardzo sprawnie tzn. za pierwszym podejściem
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 8V 68KM 50kW
[l/100km]