nie wszyscy wiedzą że HDI 110 KM nalezy po około 60 tys. km uzupełnić płyn FAP do katalizatora, co podraża koszty eksploatacji,gdyz trzeba wydac na niego około 800 zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
w modelach HDI 110KM, słyszalne dźwieki koła zamachowego-dzwonienie na wolnych obrotach ze względu na jego inną konstrukcję,zamiast sprężyn zastosowano siłowniczki
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
zbyt twardy w modelach z 16 calowymi kołami
Komfort
3,0
Widoczność
przednie słupki potrafia zasłaniać
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zbyt słabe ogrzewanie w HDI, klimatyzacja mogła by być tez na tylną strefe
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w HDI 7 litrów po miescie to za dużo w stosunku dokonkurentów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
potrafią pojawiac się drobne usterki trudne do wykrycia, szczegónie elektryczne- styki, instalacja,nawet sygnał dźwiękowy