Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

Krzych, 20 lat temu
Silnik 2.0 16V 136KM 100kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 32 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
I tu mam dylemat, bo dla mnie to jest trója z plusem. Ale że to w końcu mój samochód niech będzie cztery mniej czyli cztery.
Wrażenia
2,0
Silnik
Po nacisnięciu na gaz silnik musi się dobrą chwilę zastanowić zanim zdecyduje się przyspieszyć. A szkoda, bo z dwóch litrów możnaby wycisnąć dużo więcej. Elektroniczny pedał gazu to kompletna porażka, odbiera dużo przyjemności z jazdy, o dynamice silnika można co najwyżej pomarzyc.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie jest O.K. jedynka trochę za krótka ale spokojnie da się z tym żyć.
4,0
Układ jezdny
Kierownica chodzi zbyt twardo przy manewrach, ale przy większych szybkościach stabilizacja jest znakomita.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność przez panoramiczną przednią szybę, po prostu rewelacja, bije na glowe tradycyjne szyby. No i ta przestrzeń przed twarzą! Nie ma wrażenia, że nosem dotyka się szyby. Co prawda przednie słupki trochę zasłaniają, no ale coś za coś...
5,0
Ergonomia
Celująco. Bardzo wygodny, świetnie wyprofilowane fotele, a w schowkach można bawić się w chowanego! Znakomicie zdają egzamin podłokietniki w fotelach kierowcy i pasażera. Kilka prostych a bardzo pożytecznych rozwiązań, jak centralny schowek na okulary pod sufitem, klimatyzowany schowek w desce rozdzielczej, szuflady pod fotelami... Powini za to dostać Nobla. Jedyny (malutki) minus - ustawienia nawiewu/klimatyzacji są słabo widoczne przy jasnym świetle.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działa klimatyzacja, regulacja temperatury co 1/2 stopnia też się przydaje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mają bardzo dużą przestrzeń, ale cała kabina jest dobrze rozwiązana, wszyscy na pokładzie podróżują wygodnie.
3,0
Wyciszenie
Pracuje dość cicho, trochę wyje na wyższych obrotach, ale da się wytrzymać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety, pali zdecydowanie za dużo, nawet mimo kilmatyzacji to przegięcie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Francuzi chcieli zrobic bardzo nowoczesny wóz i przedobrzyli bo jakość nie nadąża za dobrymi pomysłami. Za tą cenę można oczekiwac mniej elektronicznych bajerów ale zdecydowanie lepszej jakości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Francuskie wykonanie daje niestety znać o sobie, jest sporo małych felerów jak zamek w bagażniku, mocowanie nadkoli itp.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste usterki elektroniki silnika. Po pół roku trzeba było wymieniać komputer pokładowy. Co jakiś czas odłączają się zegary (!?), a dobrze niektórym znany napis antipollution fault towarzyszy mi w regularnych odstępach czasu. Przy każdej wizycie i resetowaniu komputera ASO tłumaczy, że to wina paliwa... (Ale na zegary nie znaleźli wytłumaczenia!)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,6
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback