pierwszego dnia odpadło wewnętrzne lusterko, kilka razy przeciekał szyberdach,w ciągu roku około 40 wizyt w serwisie głównie z powodu wskazań komputera- serwis do tej pory nie wie dlaczego tak sie dzieje-wymienili masę rzeczy i dalej to samo - teraz tłumaczą winą paliwa.po miesiącu odpadł z sufitu mechanizm do szyberdachu, pomijam ciągłe stukania pod maską i nierównomierną pracę silnika- na wysokich obrotach coś w nim strzela a serwis tłumaczy, że jest ok i tak ma być. wymieniono katalizator po 20 tyś.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na 2 litry i 138 koni to osiągi ma średnie. rozkręca się powyżej 3 tyś.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu - zbyt krótka jedynka nie pozwala na szybki start
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma drogi
Komfort
2,0
Widoczność
przednie słupki bardzo dobrze ją ograniczją.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca bardzo dużo
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
za 70 tś spodziewać można się czegoś o wiele mniej zawodnego. szkoda kasy na ten samochód.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ilość usterek pozwala zapomnieć o przyjemności posaidania tego samochodu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po wymianie w serwisie wielu części do tej pory nie wiadomo dlaczego dziwnie strzela i nie równo pracuje