Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

77@goral.wp.pl, 21 lat temu
Silnik 2.0 16V 136KM 100kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 14 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ogólnie solidne 4+, autko miłe dla oka, w środku dobre materiały i niezła jakość, szczególnie w wersji XSI tworzy dobry klimat (skórzane elementy wykończenia i fotele), a mocny motor daje dużo frajdy. Przed kupnem warto pomacać, przejechać się, potargować i porównać z konkurencją, a wtedy wybór będzie właściwy.
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura i elastyczność na 4 - potrafi pokazać, że to ok. 9 s do setki, a 138 KM i 190 Nm daje mocny ciąg
4,0
Skrzynia biegów
praca skrzyni 4, dobrze dobrane przełożenia lekko sportowo (troszkę haczy), można śmiało ścignąć teoretycznie mocniejszych
4,0
Układ jezdny
mimo wrodzonej twardości całkiem nieźle, układ kierowniczy precyzyjny, można pośmigać
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność dobra, ale trzeba się oswoić, polecam lusterko wew. wsteczne o nieco szerszym polu widzenia
4,0
Ergonomia
jest okay, ale trzeba przyzwyczaić się do działania instalacji el. multipl. - działa z lekkim opóźnieniem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
XSI to "wypasiona" wersja, łącznie z podgrzewanymi siedzeniami - nie ma powodu do narzekań
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń z przodu na 5, z tyłu na 4, bagażnik przy kompakcie w sam raz, a przesiadłem się z większego
4,0
Wyciszenie
wyciszenie na 4 - to benzyna i kręci się szybciej, lepiej może być tylko w dieselku lub klasie wyżej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to 2 litry w benzynie, a w mieście 10-11 (zależnie od pory roku i nastroju prowadzącego), na trasie 6,5-8 w zależności od tego czy spokojnie 90-100 km/h, czy pędzimy ok. 40 km/h więcej (jeśli ktoś chce oszczędzać polecam ustawienie komputerka na zużycie chwilowe, to pomaga wyregulować prawą stopę
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość i wyposażenie/cena - w tej klasie to chyba w sam raz, ale trzeba zauważyć, że za ok. 75 tys. można kupić klasę wyżej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko 3+, w ramach gwarancji sporo drobiazgów (głównie elektryka - chyba jeszcze nie opracowano dobrego programu do tej elektroniki), niby miło i bezpłatnie, ale każdy pobyt w serwisie to mój stracony czas
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek, nie mniej jak wyżej widać cierpi na tzw. choroby wieku dziecięcego
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Hatchback