Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

Bader, 17 lat temu
Silnik 1.6 16V 109KM 80kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Przestronnoaść wewnątrz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wady koputera - podobniesz wg ASO - normalne.
Inne : Przełacznik kierunkowskazów po skręcie w prawo przeskakuje od razu na sygnalizacje skrętu w lewo i trzeba pilnować aby go ręcznie przerzucić do położenia neutralnego.
Zawieszenie : Zbyt szybko zużywające się elementy gumowo - metalowe zawieszenia np. końcówki drążków czy swożnie.
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Dosyć słabe przyspieszenie przy starcie od "0". Przy włączonej klimie to zupełny muł i trzeba ineteligentnie operować sprzgłem żeby go się nie zadławił i nie żeby nie zgasł np na zielonym świetle.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia cicha można uznać że jest OK.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi i robi to co do niego należy.
Komfort
5,0
Widoczność
Terez czyli po 5 latach użytkowania uważam że jest OK. Ale w momencie kiedy go kupowałem to byłem widocznością i przestronnnością wnętrza oczarowany. Konkurencji w tej klasie 307 właściwe nie miał - no może nowy (w tym czasie tj.2002 r.) CIVIC.
4,0
Ergonomia
OK bez rewelacji.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK bez rewelacji. Kolima (automat) ma zbyt długi czas bezwłądności.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
3,0
Wyciszenie
Bez rewelacji.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy silniku 1,6 zużycie w normalnej eksploatacji codziennej w granicach 9,0-10,0 - skandal !!!!! W zimie standartem jest 10,0l/100km. Gdybym ja to wiedział przed zakupem...
3,0
Stosunek jakość/cena
Peugot podbniesz to sztandarowa marka Frncuzów. Na podstaie moich 5 letnich doświadceń z 307 1,6 mogę powiedzieć:wygodnie ale bez rewelacji, niezawodność odrobinę lepsza niż w Fiacie. Ale do ideału to jeszcze daleko. Ceny w ASO z księżyca, a czas trwania jakiej kolwiek naprawy (pobyt w w ASO)to nie mniej niż 4 godziny (nawet przy wymianie żarówki).
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie - raz do roku trzeba coś robić - końcówki drążków lub swożnie. Ogrzewane lusterka przestały być ogrzewane po roku działnia. Zamek tylnych lewych drzwi zimą po otwarciu odmówił współpracy - wymiana (możliwość tylko całej kasety) ok. 400 zł.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rzeczywiście tak jak ktoś wcześniej syganlizoawał, tapicerka podłogi wysuwa się po stronie pasażera spod progu. Przełacznik kierunkowskazów po skręcie w prawo przeskakuje od razu na sygnalizacje skrętu w lewo i trzeba pilnować aby go ręcznie przerzucić do położenia neutralnego. Wady komutera - dwukrotnie podczas jazdy nocnej (dzikie pola w Grecji i Chorwacji)zanikły wszystkie funkcje elektryczne samochodu tj. zgasły światła, wyzerowały się liczniki, rozstroiło się radio, "kłapnęły" zamki w drzwiach - Na szczęście było to na drozdze prostej i nie podczas np. manewru wyprzedzania.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
7,6
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback