W sumie tania eksploatacja.Nawet gdyby odliczyć wg mnie drobne usterki to u konkurencji wydałbym do 3x tyle na przeglądy.W 307 przeglądy są co dwa lata albo 30000
Wrażenia
4,0
Silnik
Szybko wkręca się na obroty.Harmonijnie przyspiesza, nie szarpie, elastyczność jedna z najlepszych w stosunku do ceny modelu z tym silnikiem, słyszalny od ok. 3500 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Najmniejszych kłopotów, dość krótkie drogi prowadzenia drążka
4,0
Układ jezdny
dobrze tylko dlaczego nie wyciszyli tylnej belki, która potrafi załomotać na dziurze
Komfort
4,0
Widoczność
słupki troche bardziej ograniczaja widoczność niż w innych wiodących modelach
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość krótko się nagrzewa, a w lecie zdaja egzamin atermiczne szyby / nie mylić z przyciemnianymi / bo to nie to samo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu Octavia II ma troche więcej podobnie Golf V
4,0
Wyciszenie
Tylne zawieszenie hałasuje na dziurach, silnik od ok. 4000 obrotów wyraźnie słyszalny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 80000 wydałem na przeglądy w ASO 1200 zł Zima w mieście do 10l/100 , trasa 7.0l/ 100
Naprawiałem kierunkowskaz 70 zł, termostat 100 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
termostat, kierunkowskaz,dodatkowe gumy pod stabilizator
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW
[l/100km]