Silnika nie można nazwać ekonomicznym, szczególnie przy włączonej klimatyzacji. Dynamika i elastyczność są za to na przyzwoitym poziomie, zapewniają sprawne przyspieszenia. Silnik lubi wysokie obroty, aż do odcięcia paliwa przy ok. 6300 obr/min; ma przykrą cechę dławienia się i szarpnięć przy niskich obrotach np. podczas jazdy w korku.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie drogi prowadzenia drążka, dobrze wyczuwalne biegi przy wrzucaniu.
Nieprecyzyjnie wchodzący wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Jeden z lepszych w tej klasie aut, choć nieco twarde i hałaśliwe. Bardzo dobre trzymanie drogi, choć przy śliskiej nawierzchni seryjne opony Continental nie są rewelacyjne.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra w przód i do tyłu. Ze względu na szeroki lewy słupek gorsza po skosie.
4,0
Ergonomia
Do obsługi można szybko się przyzwyczaić. Wygodna jest obsługa radia joystickiem przy kierownicy. Mało widoczne natomiast są diody umieszczone na konsoli centralnej.
Wygodna, niska pozycja za kierownicą, dobre, trzymające fotele.
Przyjemne materiały użyte do wykończenia wnętrza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo łatwa obsługa przy klimatyzacji automatycznej. Szybkie i skuteczne działanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestonne wnętrze szczególnie z przodu. Tył : dobra przeciętna.
3,0
Wyciszenie
Silnik cichy, zawieszenie czasem dobija.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niezbyt ekonomiczny. W trasie aby jechać w miarę ekonomicznie nie należy przekraczać 110 km/h. Jazda w trasie z klimatyzacją z dużą szybkością i gwałtwonym przyspieszaniem kończy się zużyciem paliwa ok 11l. na 100 km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuty przełącznik kierunkowskazów, słabo działający klakson. Grzechotanie i piski układu wydechowego. Pęknięcie zbiornika płynu chłodzącego.
Po 60 000 km fotele zaczynają nosić ślady intensywnego używania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW
[l/100km]