Auto dobrze się sprawowało przez pół roku. Potem zimą w mróz problemy z elektryka i elektroniką. 3 m-c spokój i auto nagle zgasło. Auto scholowane do domu po podpięciu pod kompa cewka pali na dwa gary. Po wymianie auto chodziło ładnie 20 km i znowu przerywa, szarpie aż gaśnie i koniec. Problem nierozwiązany.
Wrażenia
3,0
Silnik
Prosty w budowie bez przepływomierza i EGR. Awaryjny osprzęt silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko znaleźć bieg, wyciek trudny do zlokalizowanie i usunięcia.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze trzyma się drogi, plus za cztery tarcze, skutecznie hamuje.
Komfort
3,0
Widoczność
Dobra tylko na boki i przez przednią szybę.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, łatwe w użyciu, nie ma mnogości przycisków.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Awaryjny climatronic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu nawet dla wysokich osób. Duży bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Przy włączonym radiu nie słychać nic nawet silnika. Na autostradzie trochę gorzej szum i silnik od wysokich obrotów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny nie zwalają z nóg. Są dostępne od ręki. Tylko ta awaryjność, potrafi wyczyścić stan konta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze ciężko kupić coś tej klasy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki, po wymianie kostek wszystko ok.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria climatronica i nierozwiązany problem z zapłonem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW
[l/100km]