Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

marzy mi sie w 100% sprawny 307, 14 lat temu
Silnik 1.6 16V 109KM 80kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
1,77
57% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : przestronne wnetrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : przelacznik kierunkowskazow 2 razu wymieniany!! zarowki!! czujnik temp silnika po 100tys!! czujnik abs po 110tys!!
Zawieszenie : zawsze cos stuka!! nigdy nie wiadomo co!! serwis jest bezradny!!
Silnik : mulowaty silnik!! niesamowicie duzo pali!! uszczelka pod glowica do wymiany przy 100tys!!
1,0
Całokształt
szkoda slow!
Wrażenia
1,0
Silnik
mułowaty, zero przyspieszenia
2,0
Skrzynia biegów
twarda, ciężko jedynka dwójka, czasami problemy z trafieniem w piąty bieg
1,0
Układ jezdny
wszystko stuka i puka, czesto stukania nie da sie zidentyfikowac, zawieszenie co 30 000 nadaje sie do remontu, dramat
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak wentylacji tylu, lipny nawiew na nogi, marzna jak cholera, slabo z odparowywaniem szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jedyny plus tego auta, bardzo przestronne wnetrze,
1,0
Wyciszenie
okropnie glosno, jesli chodzi o wyciszenie silnika, podpiete pod pokrywe maski, rozsypalo sie po 80 000 km, poprostu wiury zostaly, oprocz tego w kabinie zawsze bylo i jest bardzo glosno
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo wysokie zuzycie paliwa, nie spotkalem sie nigdy z czyms takim, male auto pali wiecej niz limuzyna wysokiej klasy, a osiagi bardzo mizerne
1,0
Stosunek jakość/cena
bardzo drogi i wysmienicie niekompetentny serwis!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiecznie do wymiany zarowki, wada elektroniki w tym modelu, przy czym wymiana zarowek w przednich reflektorach nie obedzie sie bez wizyty w serwisie - za maly dostep do reflektorow pod maska, zamek klapy bagaznika fatalny czesto odbija nie zamyka, przy czym centralny zamek potrafi uznac auto za zamkniete, mechanizm lusterek bocznych rozsypal sie kolo 70 000 km, podsufitka wymieniona na gwarancji po roku znow nabrala zaciekow i plam od kleju co wyglada jak zasikany caly sufit - ciezkie do wyobrazenia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 100 000 km puszcza uszczelka pod glowica! znany juz chyba wszystki przelacznik kierunkowskazow - wymieniany na gwarancji po roku bylo z nim jeszcze gorzej, pozniej reperowany, nastepnie znow zepsuty, zawieeszenie - wlasciwie co roku cos do wymiany! czujnik abs po 110 000km do wymiany, wariujacy komputer i centralny zamek, czujnik temp silnika po 100 000 km do wymiany! wydech do wymiany co 40 000 km! poprostu dramat!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
7,6
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback