Wygląd-duży plus
Ekonomika -plus
Serwis- mały minus
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Potrzeba dość długiego treningu, aby opanować sprzęgło, szarpie przy zmianie biegów przy niskich obrotach
4,0
Układ jezdny
Trochę myszkuje na mokrej nawierzchni
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 120 błogi spokój, później już gorzej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok. 6,5 l na 100 (wiem, bo często sprawdzam), zimą na krótkich trasach 8,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chrupienie z przodu to wyrobionedrążki stabilizatora(w serwisie biorą 160 zet za jedną stronę, sam stabilizator to 34-84 zet + 15 min roboty po zdęciu koła). A po przejechaniu 10-12 tys. po wymianie chrupienie powraca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza drążkami stabilizatora yo ok. Chyba,że jeszcze klepanie zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, którego nie dało się naprawić fachowcom w serwisie(bo był jeszcze na gwarancji)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 8V 75KM 55kW
[l/100km]