Niezłe auto w niskiej cenie, opinie o wysokiej awaryjności są mocno przesadzone bo to 307 to samochód prosty jak konstrukcja cepa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Szukałem auta z większym silnikiem, do tego wsiadłem po namowie sprzedającego. Dla normalnego kierowcy poruszającego się trochę po mieście trochę w trasie będzie w sam raz. Zbiera się naprawdę przyzwoicie a spalanie nie jest wysokie. Dzięki zmiennym fazom rozrządu jest całkiem elastyczny. W moi egzemplarzu pojawił się mały problem ze szczelnością, mechanik mówi żeby jeździć ale kiedyś trzeba będzie coś z tym zrobić.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag.
4,0
Układ jezdny
Całkiem spoko, jedyne co mnie niepokoiło to stuki w tylnym zawieszeniu, podobno typowe w tym modelu. Powód okazał się banalny- odbojniki na amortyzatorach zsunęły się na dół i uderzały na wybojach o górny kielich. W stacji diagnostycznej nie potrafiono zdiagnozować usterki ! Na ratunek przyszło autocentrum.pl
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem nieźle.
4,0
Ergonomia
Wnętrze urządzone jest dosyć klasycznie, nikt nie powinien mieć większych problemów z odnalezieniem w tym aucie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód kompaktowy- kompaktowe wnętrze, na tle konkurentów całkiem nieźle.
3,0
Wyciszenie
Na zewnątrz silnik ledwo słychać, w środku już na wolnych obrotach jest wyraźnie słyszalny. Na szczęście jego dźwięk nie jest dokuczliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części nie są wysokie, z wyjątkiem tych nietypowych a takie niestety występują np. pióra wycieraczek na szczęście 307 to model już dosyć stary i producentów jest dużo, można więc znaleźć w rozsądnej cenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
cena niska a samochód całkiem solidny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic poważnego się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 88KM 65kW
[l/100km]