Silnik
: Rozrząd się rozsypał przy realnym przebiegu 100 00 km (samochód kupiony nowy z salonu, od początku w rodzinie, stąd pewność przebiegu).
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Z dolnych obrotów, jak na tą pojemność i fakt, że to tylko 8 zaworów, całkiem nieźle. Dość wolno dochodził do temperatury roboczej. Cichy i potrafił być oszczędny.
2,0
Skrzynia biegów
Przekładania połączona z wybierakiem za pomocą gumy od majtek. Biegi się losuje.
3,0
Układ jezdny
Tragedia. Gibie się na zakrętach, często jedzie gdzie chce i nie bardzo reaguje na kręcenie kierownicą. Parkowanie w mieście to koszmar, trwa 2 razy dłużej, niż u włoskiej, bądź japońskiej konkurencji z tamtych lat.
5,0
Karoseria
Zero rdzy, mimo 20 lat na karku.
Komfort
5,0
Widoczność
Genialna.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W minutę mamy piekarnik, kiedy włączymy ogrzewanie. Oceniam 4/5, ponieważ mój egzemplarz nie posiadał klimatyzacji, co uważam za minus w tej klasie w 2001 roku produkcji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]