Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 II Kombi

Reanimat, 12 lat temu
Silnik 2.0 HDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Peugeot 306 II Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2003 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : oszczędność!!!
5,0
Całokształt
auto kupiłbym jeszcze raz ale o wiele młodsze
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie silnik dobry gdy się o niego dba(regularna wymiana oleju-ja leje syntetyk)awarii nie było, niekiedy wyskakuje check engine- ale to problem z przepustnicą, a nie wpływa to na prace silnika, trasy 1200km nie są dla niego wyzwaniem a sam nim zrobiłem 60000.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia okay ale problem był inny, urwał się czujnik położenia wału, samochód na lawetę - 600km przed domem. (4000zł ASO)
2,0
Układ jezdny
kupiłem auto wyeksploatowane a co za tym idzie wymiana belki skrętnej (2500zł)
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność doskonała, nie ma problemu z parkowaniem w ciasnych miejscach, trzeba tylko wyczuć auto.
3,0
Ergonomia
podejrzewam, że gdybym to auto posiadał od nowości, nie byłoby kłopotów z klimatyzacją manualną, niestety na chwilę obecną byłem u 3 mechaników, żaden nie potrafi znaleźć nieszczelności w układzie, a co za tym idzie czynnik wyparowuje po 2 miesiącach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylator wewnętrzny trzeszczał, wystarczyło nasmarować łożyska, ogrzewanie w porządku, mam Websto, problemów w zimie nie ma, wchodzę do ciepłego auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, tylna kanapa komfortowa.
4,0
Wyciszenie
jadąc przy prędkości 130km/h na autostradzie można spokojnie rozmawiać, niestety przy 40km/h na drodze ułożonej z kostki nie da się przeprowadzić konwersacji z pasażerami
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
myślałem że będzie gorzej, jazda w miecie ok 7l/100km, na trasie udało mi się otrzymać o wiele mniej, zatankowane 65l po 1238km zapaliła się rezerwa, średnia prędkość na trasie ok. 110km/h, nie przekraczając 2500 obr/min na 5 biegu, zmiana biegów przy 2000 obr/min. przy szybkiej jeździe mamy wir w baku ale to normalne
5,0
Stosunek jakość/cena
za 8000 zł mamy auto, które nie boi się długich tras, a oszczędny silnik 2.0 HDi 90KM jest najoszczędniejszym silnikiem z jakim miałem do czynienia, oczywiście wszystko zależy od predyspozycji kierowcy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podpięcie wiązki przewodów w drzwiach, niekiedy nie da się otworzyć szyb, użycie pasty miedzianej rozwiązało problem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujnik położenia wału(laweta)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
5,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 306 II Kombi