Za te pieniadze jak najbardziej polecam, auto wygodne, tanie w utrzymaniu, dobre osiagi, ocynkowana karoseria.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik super !! Bardzo mocny, idealnie sie wyprzedza inne auta. Ma duzy moment obrotowy (prawie 200 nM). Ponizej 2250 obr slaby, powyzej jest super z racji pracujacej turbiny. Jezdze duzo po gorach i tylko diesel wchodzi w rachube.
3,0
Skrzynia biegów
Nie podoba mi sie zestawinie przelozen, za duze skoki na pierwszych biegach a za male na najwyzszych np z 4 na 5
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny to rewelacja, trzyma sie drogi jak przyklejony z racji tylnej osi samoskretnej. Hamulce doskonale, autko jak przyklejone do drogi ( a nie posiadam ABS)
Komfort
4,0
Widoczność
Super widac przez tylnia szybe, nie tak jak w innych konstrukcjach, troche za male lusterka boczne
4,0
Ergonomia
Nie mam zadnych problemow
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zadnych problemow, szkoda tylko ze mam wersje bez klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Malo przestrzenii dla pasazerow (miejsce na nogi)
4,0
Wyciszenie
Glosny powizej 140 - 150 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak na starego TD w miare przyzwoicie, przy dosc dobrych osiagach
5,0
Stosunek jakość/cena
W porownaiu do VW audi czy innych niemieckich marek jest doskonale ( mialem wczesniej VW). Za cene jaka dalem za auto mialbym moze jakiegoc starego golfa III na beznzynie bez dodatkowego wyposazenia. Moj 306 ma pelna elektryke i welurowa tapicerke i jest TD
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi to pieta achillesowa tego auta, wiazki elektryczne pomiedzy drzwiami a karoseria lubia pekac, alektryka ogolnie jest awaryjna, ale nie ma w aucie za duzo elektroniki wiec mozna jezdzic z tym
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zmiana uszczelki pod glowica, ale te silniki tak maja, ze po ok 200 000 km stara uszczelka parcieje i trzeba zmienic na nowa (tak powiedzial mechanik). Pozatym elementy zawieszenia, silentbloki, poduszki,
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]