Silnik nie do zdarcia. Prosty w budowie.
Na mrozie do -18 st.pali bez żadnego "ale". Wymieniać płyny, lać i jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo krótkie biegi, ale na 5 biegu jedziemy od 60 do 160(szybciej nie pojedzie )
4,0
Układ jezdny
Na suchej nawierzchni nie wyprowadzi go z równowagi, na mokrej uwaga na podsterowność, może zaskoczyć.
Minus za słabą wytrzymałość elementów na polskich drogach (gałki sworznie itp)
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń, lusterka duże i porządne
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, może oprucz klaksonu który jest w dzwigni kierunkowskazu i jak by ktoś chciał kożystać z popielniczki to jest w takim miejscu ze ci sie palić odechce ;)
Minus za brak miejsca na kubek, puszke.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba najmocniejsza strona tego auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nadwozie trzy drzwiowe, z przodu mnóstwo miejsca z tyłu miejsce dla osób o niewielkim wzroście ale bardzo wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Jak na starego diesla rewelacja, ale jak depniemy ponad 120 to już nie jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali tyle co nic, czuły na jakość paliwa, nie drogie części, jak sie nie ma lewych rączek to nie ma po co odwiedzać mechanika.Spalanie 4,5 trasa, do 6,5 miasto.
4,0
Stosunek jakość/cena
uważam, że opłaciło sie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dają w kość części plastikowe (wszystko niemal na zatrzaskach)
Paskudne są kabelki łączące drzwi z nadwoziem, pękają.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło pada po 150000 km, trzeba pilnować wydechu, gnije na łączeniach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 75KM 55kW
[l/100km]