Silnik
: KULTURA PRACY I ZUŻYCIE PALIWA PRZY MOJEJ DOŚĆ CIĘŻKIEJ NODZE :)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
BARDZO CICHY I MOCNY SILNICZEK
3,0
Skrzynia biegów
NIESTETY SKRZYNIA JEST ŹLE ZESTOPNIOWANA - DUŻY MOMENT OBROTOWY SILNIKA POWODUJE, ŻE NA NISKICH BIEGACH TRZEBA CZĘSTO BAWIĆ SIĘ DŹWIGNIĄ ZMIANY BIEGÓW. JAK RÓWNIEŻ ZMIANA Z 5 NA 4 BIEG CZASEM ZAZGRZYTA.
5,0
Układ jezdny
ŚWIETNE TRZYMANIE W ZAKRĘTACH, WYBIERANIE NIERÓWNOŚCI TO JUŻ CHYBA DOMENA FRNCUZÓW. CO DO TRWAŁOŚCI TO NIE MA SIĘ CO CZEPIAĆ, NA NASZYCH DROGACH ZAWIESZENIE CZOŁGÓW NIE WYTRZYMUJE A CO DOPIER AUT.
Komfort
4,0
Widoczność
TROCHĘ MAŁA SZYBA Z PRZODU I ZBYT WYSOKO SIĘ SIEDZI, ALE WIDOCZNOŚĆ DO TYŁU ZADZIWIAJĄCO DOBRA JAK NA KOMBI. TO CHYBA PRZEZ TYLNIE SZYBY KTÓRE ZACHODZĄ MOCNO NA SŁUPKI
3,0
Ergonomia
DESKA ROZDZIELCZA "TRĄCI TROCHĘ MYSZKĄ" JAK NA AUTO Z 2000R - PO LIFTINGU. ALE MATERIAŁY UŻYTE DO WYKOŃCZENIA I TAK LEPSZE NIŻ W NIEJEDNYM NOWYM AUCIE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
AUTO BARDZO SZYBKO SIĘ NAGRZEWA - JAK TO DIESEL :) A I Z ODPAROWANIEM SZYB NIE MA PROBLEMU MIMO, ŻE TO KOMBI
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PASAŻEROWIE Z TYŁU MAJĄ TROCHĘ MAŁO MIEJSCA. Z PRZODU JEŻELI PASAŻER I KIEROWCA NIE MAJA WIĘCEJ NIŻ 185CM WZROSTU TO CAŁKIEM NIEŹLE SIĘ BĘDĄ CZULI. ZA TO SPOOOORY BAGAŻNIK Z PŁASKĄ PODŁOGĄ - BEZ NADKOLI !!!!!!!!
5,0
Wyciszenie
SUPER CICHO - ZNAJOMY, KTÓRY MA GOLFA IV 1,9TDI STIERDZIŁ, ŻE JEST W PEUGEOCIE DUŻO CISZEJ
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUŻYCIE PALIWA W LECIE NIE PRZEKROCZY 6L JEŚLI JEŹDZIMY DO 130KM/H NAWET Z PEŁNYM OBCIĄŻENIEM. ZIMĄ PO MIEŚCIE DO 7L.
CENY CZĘŚCI BARDZO PRZYSTĘPNE. NP KPL ROZRZĄD GATES + SKF 250ZŁ A DO GOLFA 1,9 TDI CZYLI PODOBNA TECHNOLOGIA SILNIKA ALE CENA O PONAD 100% WYŻSZA
5,0
Stosunek jakość/cena
SUPER ROZWIĄZANIE DLA OSZCZĘDNYCH :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]