dobre auto za dobrą cenę. lecz trudno o zadbany egzemplarz.
Wrażenia
4,0
Silnik
na razie po 5 tys. przebiegu w ciągu 3 miesięcy silnik chodzi super, ma depnięcie, lecz musi się rozgrzać. Bez porównania z poprzednim dw8 którym jeździłem.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów ma te same mankamenty co w poprzedniej 306 którą jeździłem: nieprecyzyjna, wymagająca więcej siły przy operowaniu.
3,0
Układ jezdny
zawieszenie takie sobie. wiadomo, auto używane, czasami trzeba coś porobić. Ale budowa zbyt złożona, mcphersony na obie osie byłby lepsze niż układ bela plus mcphersony przód.
Komfort
3,0
Widoczność
dobra. Chociaż słupki boczne mogłbyby być węższe.
3,0
Ergonomia
jak we francuskim aucie - taka sobie. Sygnał w manetce, trochę brakuje schowków różnych.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kiepskie. Bardzo wolno grzeje. to nie w124, gdzie ciepło leciało po właczeniu auta.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie się nie zmieniło od dw8, tylko dw10 jest cichszy :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj ideał. Codziennie robię 30 km do pracy, 20 dni w miesiącu, miesięcznie tankuję za 300 zł. Pali mniej niż dw8.
5,0
Stosunek jakość/cena
tutaj ideał. tanie części, pali mało.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 5 tys. km trudno coś powiedzieć. Trochę za dużo czujników, czasami błyska elektryka - jak w poprzedniku. Idzie się przyzwyczaić i to olewać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie jest ok, zobaczymy po dłuższym przebiegu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]