Karoseria
: Obity dwa lata temu, żywa blacha bez farby i nie ma nawet nalotu rdzy.
5,0
Całokształt
Nie wiem dlaczego ten samochód przegrywał w testach. W porównaniu do Golfa, Astry i Eskorta i innych rdzewiuchów jest super. Blacha ocynkowana mój jest bezwypadkowy mimo 13 lat nie ma ani jednego ogniska rdzy. Zawieszenie sypie się jak w innych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest bezawaryjny. Jak na starego diesla przystało bardzo głośny. Dynamika kiepska ale tragedii nie ma.
3,0
Skrzynia biegów
Jak w każdym peugeocie po pewnym czasie biegi zaczynają wchodzić ciężko, czasami trzeba szukać jedynki i trójki.
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
4,0
Widoczność
Przyzwoita
4,0
Ergonomia
Deska już w 93r wyglądała na przestarzałą, ale wszystko posiada na swoim miejscu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersje bez klimatyzacji nie posiadały filtra przeciwpyłkowego. Wszystko z drogi wpada do środka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku dużo miejsca z przodu lepiej niż w golfie 3.
2,0
Wyciszenie
Ten silnik diesla jest tak samo głośny jak stary mercedes beczka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie 6l. W mieście 6,7l Zimą ponad 8l na trasie 5,5l. Powyżej prędkości 140 pali jak smok jakieś 9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie warto przepłacać za Niemiecki samochód. Znacznie łatwiej znaleźć peugeota w dobrym stanie i z mniejszym przebiegiem od uwielbianych u nas wozów niemieckich
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów wysiadł mi tylko centralny zamek w drzwiach i pękł zawias przedniej maski.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Belka tylna regeneracja to koszt około 1500 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 69KM 51kW
[l/100km]