Zawieszenie
: Tylna belka to zarazem wada i najwiksza zaleta tego auta. Gdy znajdzie się egzemplarz po regenracji to ma się spokój na 6 lat a frajda z prowadzenia niesamowita :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: sprzęgło wraz z robocizną 900zł
Zawieszenie
: Uwaga na tylną belkę. regeneracja to koszt ok. 1000zł
Układ elektryczny
: Palące się żaróweczki.
3,0
Całokształt
To był mój pierwszy samochód. Mimo swoich wad to przywiązałem się do niego. Dobre i tanie auto, jednak lepszą perspektywą jest Lanos. Można mieć za podobne pieniądze dużo świeższy samochód, mniej awaryjny i części o wiele tańsze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik posiada dobrą dynamikę, spokojnie radzi sobie z nadwoziem. Ale gdy się chcę wydobyć moc to potrafi wypić. Mało oszczędny na krótkich trasach w mieście. Pocenie się to standard. Widziałem wiele sztuk i każdy miał wycieki.
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny potrafi zgrzytać nawet przy nowym sprzęgle. Luźny drążek to standard, który denerwuje.
5,0
Układ jezdny
O tak, prowadzenie to największy plus tego auta. Wspaniała nadsterowność i przyklejony do drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
W porządku, przydałby się uchwyt na napoje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na diesla szybko grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę to bardzo dobrze.
2,0
Wyciszenie
Nie należy do cichych :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powinien mniej palić, na trasie bardzo dobre ale miasto 9/10L to przesada jak na diesla. Części do tej jednostki dość drogie. Wszystko dwa razy droższe od silników benzynowych. Naprawy też nie tanie, wszędzie jest ciasno. Samemu ciężko coś zrobić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 5 tys. ciężko znaleźć coś lepszego.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze jest coś do roboty.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawodzi, zawsze coś trzeba przy nim ronić ale jeździ.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 90KM 66kW
[l/100km]