Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 I Hatchback

zawadzkimi, 12 lat temu
Silnik 2.0 121KM 89kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 306 I Hatchback 2.0 121KM 89kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Po złożeniu siedzeń bagażnik robi się bardzo obszerny. Wielka klapa umożliwia włożenie np. dwóch rowerów bez jakiegokolwiek rozkręcania. Po wymontowaniu siedziska (tylko się wyciąga) można się dość wygodnie wyspać :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wymiana silniczka krokowego
Zawieszenie : Swożeń wahacza, końcówka drążka kierowniczego
Inne
4,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z tego auta. Polecam wersje z mocnymi silnikami - bardzo dużo przyjemności z jazdy!
Wrażenia
4,0
Silnik
Praktycznie bez zarzutu. Zbiera się ładnie choć dość późno. W bardzo mroźne dni (-10C, -20C) na pracy z LPG lekko szarpie. Awarie: wymiana silniczka krokowego.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrze dobrane, choć \'piątką\' mogłaby być \'dłuższa\'. Uwaga! W skrzyni sześciobiegowej szóstka wcale nie jest dłuższa!! Czasami problem ze wrzuceniem jedynki gdy auto jeszcze się toczy. Ponowne wduszenie sprzęgła pomaga.
5,0
Układ jezdny
Auto oryginalnie lekko obniżone, troszkę twarde ale wciąż komfortowe. Świetne na szybkie, kręte trasy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność!! Zwłaszcza widok do tyłu.
3,0
Ergonomia
W kabinie dość mało miejsca na przedmioty codziennego użytku. Bardzo mały schowek pasażera.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą w kabinie szybko się robi ciepło. Ogrzewanie jest bardzo wydajne. Nawiewy dobrze spełniają swoje zadanie. Półautomatyczny tryb klimatyzacji całkiem nieźle się spisuje. Małym mankamentem jest nawiew wprost na prawą stopę kierowcy. Latem przechłodzi, zimą przegrzeje!! Łatwo da się zasłonić.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i przedni pasażer podróżują dość wygodnie. Z tyłu jak na auto tej klasy też nie jest źle, choć większe osoby na dłużej trasie będą narzekać.
3,0
Wyciszenie
Na co dzień nie jest źle. Na trasie przy większych prędkościach (zwłaszcza autostradowych) hałas jest dość męczący.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem nic o spalaniu benzyny... Spalanie LPG natomiast jest OK. Średnio 11 - 12l/100km przy dynamicznej jeździe. Na trasie da się zjeść nawet do 8l/100km. Ceny napraw i części przeciętne choć ciężko mi powiedzieć. Auto praktycznie nie stało w warsztatach :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Z instalacją LPG na stacji nie ma płaczu i lamentu. W warsztacie też kieszeni nie wyzerowałem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowe awarie. Wymiana sworznia wahacza, końcówka drążka kierowniczego. Wadliwy silniczek krokowy. Dziury w układzie wylotowym - bardzo tanie do naprawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych awarii.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 306 I Hatchback