Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 I Hatchback

rsw, 17 lat temu
Silnik 1.6 89KM 65kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 306 I Hatchback 1.6 89KM 65kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Auto bardzo przeciętne, na pewno ładne i komfortowe, ale za delikatne jak na nasze drogi i przynajmniej w moim przypadku bardzo kosztowne. Na plus należy zaliczyć bogate wyposażenie bardzo często spotykane w tych samochadach
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ok, prawie 90 koników nie robi z niego wyścigówki ale po mieście wystarczy a i poza nim daje sobie rade
4,0
Skrzynia biegów
czasem problem z wbiciem wstecznego
4,0
Układ jezdny
bardzo komfortowe, bardzo mało trwałe, szczególnie tylna belka, na która nalezy zwracac szczególną uwagę
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów, w sedanie ciezko dostrzec koniec tyłu, ale lotka na klapie załatwia sprawę
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, nie ma z tym problemów, joystick do sterowania fabrycznym radiem - rewelacyjna sprawa
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą cieplutko robi się dość szybko. Latem, no cóż, dmuchawa nie daje sobie rady, po otwarciu okien szum wiatru jest nie do zniesienia, a i szyberdach na niewiele sie zdaje, choc milo poogladac niebo przez dach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wystarczająco dużo miejsca (ok 190 cm wzrostu) z tylu w momencie gdy fotel przedni odsuniety na maxa, praktycznie brak miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
nienajlepsze, Francuzi mogliby sie bardziej postarac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio ok 7-8l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
za kwote 6000 zł które zapłaciłem za ten samochód ciezko by mi bylo znaleźć auto tej wielkosci tak wyposażone i tak komfortowe, ale za 11 tys, licząc już ze wszystkimi naprawami, coś już by się znalazło
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety jest ich sporo: awaryjne okazują się siłowniki centr. zamka, kable w przelotkach drzwiowych zazwyczaj sa poucinane, nawale przełącznik kierunkowskazów, czesto przepalaja sie zarowki podswietlajace zegary, wszystko sie trzesie i tłucze, ale jak ktos ma duzo czasu i cierpliwości moze sobie z tym wszystkim poradzic
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu też najlepiej nie jest: w ciągu roku jak kupiłem samochód: uszczelniłem silnik(330 zł) bo lalo sie z niego jak z cebra, wymieniłem sprzęgło (390zł), tylną belkę na regenerowaną (750zł), sonde lambda (310zł), tłumik (240zł), obie połosie(700zł) i to nie w ASO. Przynajmniej na karoserii nie ma sladu korozji :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 89KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 306 I Hatchback