Karoseria
: Ocynkowana karoseria, bez śladu korozji, jak na 14 lat mistrzostwo świata :):):)
4,0
Całokształt
Jak już pisałem dobre kółka za małe pieniądze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest rewelacyjny w osiągach, ale nie ma się co czepiać 14 letniego autka, wdzięczny za dbanie o niego, nie miałem problemów, wymieniono czujnik pozycji wału koszt około 170 zł.
4,0
Skrzynia biegów
Autko 8 lat brykało po Niemieckich autostradach, czasem wyskoczy 5 bieg, bardzo rzadko ale jednak się zdarzy.
4,0
Układ jezdny
Trochę zbyt miękki z tyłu jak na mój gust i styl jazdy, po przejechaniu 1000 km. nie czuć zbyt wielkiego zmęczenia podskokami, jednak to klasa niższa średnia więc co tu wymagać. Podzespoły w miarę trwałe jednak kontrola przede wszystkim, słabe łączniki stabilizatora.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód i prawa strona ok. jednak lewa strona zbyt wielkie martwe pole, więcej widać w lusterku wstecznym niż bocznym, małe lustra ale można za 40 zł. wstawić wypukłe panoramy i posprawie.
5,0
Ergonomia
Jestem wysoki więc sięgam wszędzie, nie miałem problemów, może zbyt długi skok drążka zmiany biegów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne i dobre ogrzewanie, wentylacja zbyt głośna na pełnym zakresie, ogólnie bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylne siedzenie ok ale jak się ma 165 w kapeluszu, przy moim wzroście mało miejsca na nogi ale nie jest tragicznie jak kierowca niższy :)
3,0
Wyciszenie
Do 80 -90 km/h jest fajnie (zależy od nawierzchni) 120 i więcej, słychać silnik i wydech, szczególnie jak katalizator nie istnieje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie zabija, można wytrzymać, części z rynku wtórnego tanie, masa zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
tak samo jak w poprzedniej kratce :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ten temat nic się nie wypowiadam bo nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nie było i niech tak zostanie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 89KM 65kW
[l/100km]