Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 I Hatchback

bmatenka@o2.pl, 17 lat temu
Silnik 1.6 89KM 65kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 93 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 306 I Hatchback 1.6 89KM 65kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 1,6 8V, ekonomiczny, dynamiczny, świetna kultura pracy. Czego chcieć więcej od rodzinnego samochodu za kilkanaście tys. zł.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Żarówki świateł mijania przednich reflektorów.
5,0
Całokształt
Wiadomo - zawsze może być coś lepiej :-) Jednak jak na samochód z silnikiem starszej generacji prowadzi się go całkiem przyzwoicie. Dodatkowo stylistyka jest całkiem klasyczna i samochód prezentuje się bardzo fajnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na silnik 1,6 8V jestem bardzo zadowolony, na 5-tym biegu można jechać od 60 do oporu, bez klekotania, dławienia, etc. Stosunkowo dynamiczny, szczególnie powyżej 4000 tys obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie wszystko sprawnie wchodzi, w miarę "celnie", wsteczny trzeba wrzucać z wyczuciem i z maksymalnie wciśniętym sprzęgłem.
5,0
Układ jezdny
Świetnie dopasowane do Polskich dróg :-) Nie za miękkie, nie za sztywne, dobrze trzyma się drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Lusterka boczne i wsteczne zapewniają dobrą widoczność i sprawne manewrowanie. Troszkę przeszkadzają przednie słupki, szczególnie prawy. Jednak odrobina wprawy i wszystko gra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadam model Husky i muszę przyznać, że świetnie dziala nagrzewnica. Bez zarzutu, sprawnei i szybko - co jest szczególnie przydatne zimą. Szyby nie parują, można dobrze ustawić nawiew na cały samochód.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie. Podróż w 4 osoby to przyjemność - szczególnie podkreślają to pasażerowie jadący z tyłu. W 5 osób lub z fotelkiem dziecka też jest zupełnie przyzwoicie.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110 km/h robi się głośno, jednak w przedziale 130-140 km/h robi się relatywnie ciszej. Później to już dziki ryk silnika :-) Jednak zazwyczaj poruszam się z prędkością (na trasie) 110 km/h, więc podróżuję bez bólu głowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze - mi osobiście nie opłaca się montować instalacji LPG. Ceny części zamiennych i napraw są bardzo przystępne, szczególnie w sprawdzonch prywatnych warsztatach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Atrakcyjne ceny za modele w bardzo dobrym stanie technicznym. Jeśli traficie samochód z przebiegiem poniżej 100 tys. km i silnikiem 1,6 to będziecie się nim cieszyli przez kolejne 100 tys km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Użytkuję rocznik 99´ od ponad dwóch lat i nie wymieniałem nic poza olejem i filtrami, chodź muszę przyznać, że wymiana żarówek przytrafiała mi się nadzwyczaj często - 2-3 razy na rok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń. Nic się nie psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 89KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 306 I

Liczba wpisów: 20

Peugeot 306 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 306 I Hatchback