Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 306 I Hatchback

bonkers, 15 lat temu
Silnik 1.4 75KM 55kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 306 I Hatchback 1.4 75KM 55kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
3,23
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jak jest rdza znaczy że coś robione było albo po wypadku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : tylna belka
Przeniesienie napędu : przeguby
Układ elektryczny : czujniki itp
3,0
Całokształt
Pojemne autko, tanie w zakupie ale sporo usterek - nie tak dużych ale wkurzających, pomimo tego auto nigdy nie stanęło ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
W miarę żwawy na wyższych obrotach, elastyczność słaba. Sam silnik trwały, nie pali oleju, dobrze współpracuje z LPG. Gorzej z osprzętem typu silniki krokowe, sondy lambda itp. - może ze względu na LPG. Wymieniałem sonde i krokowca i jak sprzedawałem znowu coś było nie tak.
3,0
Skrzynia biegów
Często nie wchodzi wsteczny za pierwszym razem, czasami kłopoty z 1 czy 2 ale w porównaniu do Astry którą mam teraz i tak było lepiej.
3,0
Układ jezdny
Buja na zakrętach jak w łodzi ale ładnie tłumi nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma problemu
3,0
Ergonomia
OK. może poza klaksonem w drążku od kierunkowskazów i niewygodnymi fotelami z przodu, które po tylu latach są bardzo wysiedziane i po dłuższej jeździe boli kręgosłup i nie mają praktycznie trzymania bocznego . Składana i dzielona tylna kanapa czasami się przydaje.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalny poziom
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj jest ok. Z przodu miejsca wystarczająco nawet dla trochę większych kierowców, z tyłu też miejsca jest sporo.
3,0
Wyciszenie
Jak na auto tego segmentu z tych lat chyba może być. Głośno powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali dużo, trasa 8 LPG, miasto 10-11 LPG. benzyny średnio 2 litry mniej. Ceny części dość niskie chociaż do opli czy vw z tego rocznika chyba tańsze.
4,0
Stosunek jakość/cena
za tą cenę auto OK, tylko trzeba poszukać dobrego egzemplarza
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nietrwałe zawieszenie (tylna belka) i układ przeniesienia napędu (przeguby zintegrowane z półosiami). Nietrwały osprzęt silnika (przynajmniej przy LPG), częsty widok żółtej kontrolki. Sam silnik trwały, blachy ocynkowane więc problemu z rdzą w nie uszkodzonych miejscach nie ma.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 306 I Hatchback