Karoseria
: Pomimo 11 lat - zero korozji. To jest ocynk z prawdziwego zdarzenia. Nie to co Fordy, Fiaty, Japońce etc..
5,0
Całokształt
Bardzo przyjemne i komfortowe auto. Ma swoją duszę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 75 KM,silnik jest bardzo elastyczny.
Wyprzedzanie nie sprawia kłopotu.
Martwią mnie tylko obroty po uruchomieniu silnika ( ssanie) - 1400 - 1500 obrotów/min.
przez okres zagrzania silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma problemów ze zmianą biegów. Skrzynia nie haczy.
5,0
Układ jezdny
Jazda tym autem to czysta przyjemnośc.
Pięknie bierze zakręty. Wspomaganie działa bardzo lekko.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc dobra. Jak na mój gust lusterka są trochę za małe, ale co trzeba pokazują..
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wzorowe. Zimą można jeżdzic w podkoszulce. Nawiewy działają znakomicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę auta,miejsca jest dosyc zarówno z przodu jak i z tyłu.
Nawet robiąc 800-1000 km nie czuje się zmęczenia.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/godz. jazda jest bardzo przyjemna.
Powyżej 120 km/godz. praca silnika staje się trochę głośniejsza, ale daje się wytrzymac.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W moim modelu średnie spalanie to ok. 8l/100km.
Zimą spalanie w mieście to ok. 10 l /100 km, zaś trasa ok. 7 litrów.
Lato: miasto - 8 litrów, trasa 6,5 - 7 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobry komfort za nieduze pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez okres roku użytkowania brak jakichkolwiek awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]