Zawieszenie
: komfort komfort i jeszcze raz komfort
5,0
Całokształt
ten komfort rozpieszcza
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na 1,4 i 75km to naprawdę nie jest źle jak sam jadę to powiedziałbym ze bardzo dobrze
4,0
Skrzynia biegów
na zimnym aucie wsteczny i dwójka trochę haczy
5,0
Układ jezdny
niesamowity komfort z tego auta nie chce sie wysiadać i przy tym świetnie sie drogi trzyma tylko na czternastkach polecam wymianę na taki rozmiar
Komfort
5,0
Widoczność
wjeżdżam w takie miejsca co innym autem sie boje
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręka tam gdzie być powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie ledwo go odpalę i już dmucha przyjemnym ciepełkiem a po chwili trzeba przykręcić bo robi sie gorąco i to bez klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód świetnie a z tylu mało miejsca nad głowami ale to przez dwupłaszczyznowy szyberdach
5,0
Wyciszenie
wszystko było ok dopóki nie założyłem sportowego tłumika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to zależy od warunków jak jeździ sie w granicach 120-140 i z pełnym stanem to na trasie potrafi wziąść 10 ale jak sie jeździ delikatnie do 100 to 6,5
5,0
Stosunek jakość/cena
świetny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeba o to auto dbać to sie odwdzięczy niezawodnością. na jesieni trzeba wyciągać liście z nawiewu bo później to błotko z nich zatyka odpływy i zalewa silnik wycieraczek a to nic przyjemnego podczas ulewy i często pęka wiązka przewodów w drzwiach co objawia się nie działającymi szybami
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poważnych usterek to tylna belka ale to normalne przy tym przebiegu. nie warto kupować zestaw naprawczy bo jak już sie odzywa to trzeba całość wymienić i najlepiej szukać z rozbitka ja za 300 zł kupiłem a nie w salonie 3 tysiaki
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]