Jeżeli nie będzie się oczekiwać zbyt wiele to na pewno zadowoli tych,którzy chcą mieć tani praktyczny i bezawaryjny samochód.
To nie jest premium i słabe wygłuszenie,przeciętne prowadzenie czy twarde plastiki wewnątrz są kompromisem między ceną, a praktycznością pojazdu jako całości. Lepiej kupić ten samochód i cieszyć się względnym spokojem niż pojazd z wyższego segmentu w znacznym stopniu zużycia i być stałym bywalcem warsztatu. Nie bez znaczenia jest pochodzenie z polskiego salonu. Na zachodzie ich po prostu nie sprzedawano.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny, dostatecznie mocny do masy samochodu, ekonomiczny
3,0
Skrzynia biegów
Bezusterkowa. Dźwignia zmiany biegów "luźna" . Ma się wrażenie mieszania chochlą w zupie.
1,0
Układ jezdny
Głośna praca, nerwowe reakcje tylnego zawieszenia, niestabilne prowadzenie obciążonego samochodu
5,0
Karoseria
Przestronna, praktyczna, po 5 latach ani śladu rdzy. Kiepskie materiały wykończeniowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkich kierunkach. Nie można narzekać. Jedyna wada to nie najlepiej wyprofilowane ramię prawej wycieraczki.
2,0
Ergonomia
Brak poziomej regulacji kierownicy, brak regulacji wysokości fotela pasażera
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje opcji automatycznej klimatyzacji. W wersji z elektroniczną regulacją temperatury ma się wrażenia działania ogrzewania bardzo słabo lub max. Bez wartości pośrednich
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech osób miejsca jest więcej niż w niejednym pełnowymiarowym kompakcie.
2,0
Wyciszenie
Słabe, widać oszczędności producenta. O dziwo diesel jest cichszy od 1,2. Bagażnik to istne pudło rezonansowe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części, prosta konstrukcja, każdy warsztat poradzi sobie z naprawami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość adekwatna do ceny. Tani samochód, tanie rozwiązania. Ale o to chodziło.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zupełnie nic złego się nie dzieje. Nawt żarówki się nie przepalają.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek przy prawidłowym serwisie. Ważne- rozrząd trzeba wymienić po max. 120 000km lub 5-6 latach. Nie czekać do 180 000kmlub 10 lat jak podaje Peugeot. Na pewno nie wytrzyma
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 92KM 68kW
[l/100km]