Bardzo dobra elastyczność nawet na piątek biegu, wynikająca z dobrej relacji masy do mocy, kultura pracy typowa dla silników z układem common rail
4,0
Skrzynia biegów
Długie skoki dźwigni ale precyzyjne, największym mankamentem jest mało precyzyjne haczące się wejście wstecznego !
4,0
Układ jezdny
Wymaga korekt toru jazdy typowych dla zastosowanej belki skrętnej z tyły, jednak jest dobrym kompromisem pomiędzy komfortem a przyzwoitym pokonywaniem zakrętów bez nadmiernego \"kładzenia się \" w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Sterowanie szybami w konsoli środkowej wymaga przyzwyczajenie, jednakże ograniczyło to rozwiązanie na pewno koszty ( brak wiązek kablowych prowadzonych w drzwiach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manualna jednak bardzo ciekawie sterowana elektrycznie bez topornych pokręteł
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tych wymiarach przestrzeń dla pasażerów jest rewelacyjna, przy wzroście 190 cm z tyłu jest jeszcze za mną mnóstwo miejsca !
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przeciętne, efekt ceny uzyskany został przede wszystkim na tego typu materiałach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa rewelacyjne, przede wszystkim w mieście !
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt wcześnie na oceny
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt wcześnie na oceny
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 92KM 68kW
[l/100km]