Tani w eksploatacji, bardzo wytrzymały, szybki i zwinny, doskonały na miasto, dla ludzi nie marzących o S klasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny dla tego lekkiego samochodu i bezawaryjny. Dolewamy olej 1l/3000km.
3,0
Skrzynia biegów
Słyszalna każda zmiana biegu, słabe wyciszenie lewarka.
4,0
Układ jezdny
Na miasto doskonały, tłumi głośno dziury i nierówności, ale bez żadnego problemu. W trasie za miękki i za lekki (czuły na wiatr). Bardzo dobre hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Prowadzi się jak zabawka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do -10 nie trzeba skrobać szyb, bo podgrzewana przednia szyba daje radę (Pakiet Zimowy). Klimatyzacja dosyć głośna, która zmienia dźwięk silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jak i z przodu bardzo dużo miejsca na nogi, ale zimą z tyłu w kurtkach zimowych 3 dorosłe osoby są ściśnięte jak w imadle.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h wyciszenie jest OK, ale powyżej tej prędkości słychać szum i ryk silnika jak w odrzutowcu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo mało pali 11l/100km gazu, klimatyzacją 13l/100. Części jedne z najtańszych i dużo zamieników.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma co narzekać, można zjeździć całą Europę niedużym kosztem bez żadnego problemu i awarii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na gwarancji z 1000 części samochodu trafiłem wadliwą chłodnicę i kolumnę kierownicy wymienioną za darmo w godzinę w serwisie PEUGEOT.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pierwszy element popsuty to reduktor gazu BRC za 450 zł po 95000km, następnie po 105000km wymieniłem przednie amortyzatory za 500 zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 115KM 85kW
[l/100km]