Witam, Auto odebraliśmy w Grudniu 2017, Użytkowaliśmy do Lutego 2019, 3008 GT z Pełnym wyposażeniem. Przez ten okres przejechaliśmy około 56 000 km, pierwsze 20 000 km bezproblemowe, następnie rozpoczęła się walka z usterkami elektrycznymi. Masaż w fotelach działał jak chciał tz. Po rozpoczęciu masażu na długiej trasie działał przez 3 do 5 min następnie się wyłączał przez kolejne 100 czy 200 km nie można było go włączyć. Usterki modułu startowego = Laweta ASO.
ACC Bardzo awaryjny, szczególnie podczas deszczu czy dojeździe powolnym do Naczepy TIRa. Częste komunikaty o wyłączeniu asystenta Hamowania.
Auto Użytkowaliśmy głownie na Niemieckich Autostradach. Plus za wygodne fotele, świetna kierownica, doskonałe wykończenia, przy wzroście 190 cm Tunel środkowy już przeszkadzał.
WIELKI PLUS ZA REFLEKTORY LED
Podsumowując, Auto Bardzo ciekawe i wygodne, dało nam dużo radości z jazdy. Jednak w przypadku naszego modelu bardzo awaryjna elektryka, wszystkie naprawy w ramach gwarancji fabrycznej. Przy jeździe 180-200 l km/h Palił jak Smok 15-16 L do tego bardzo mały bak paliwa przy takiej jeździe nie starczał na 400 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
[l/100km]