Denerwujący terkot silnika w czasie przyspieszania.
Przy krótkich przejazdach - odcinki do 6 km - paliwożerny - 11- 12 l/100
3,0
Skrzynia biegów
Przy wysokiej temperaturze otoczenia : lato, upał - dziwna praca skrzyni która zaczyna się zachowaywać jak przy trybie sportowym ale jednocześnie odczucie jest takie jakby brakowało mocy z silnika.
3,0
Układ jezdny
Przenosi każdą nierówność w jezdni. Na "leżących policjantach" tył pojazdu jakby podskakiwał a w samochodzie słychać wyraźne uderzenie. To samo dotyczy uskoków na jezdni.
4,0
Karoseria
Bezdotykowe otwieranie bagażnika bardzo powolne, denerwujące. Maska silnika w takim wozie powinna być na amortyzatorach gazowych - tu jest takie klasyczne, staroświeckie.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże trefy cienia. Ale nadrabiają lusterka i czujniki. Kamery - istnieją na rynku o wiele lepsze. Brak ochrony przed zabrudzeniem obiektywów.
1,0
Ergonomia
Z powodu żle pojętej oszczedności nawet funkcja Start/ Stop obsługiwana jest z panelu dotykowego. Na dodatek aby dotrzeć do wyłączenia opcji trzeba wybrać ustawienia pojazdu, przewinąć listę i dopiero wtedy uzyskuje się dostęp. Nawigacja pokładowa z pewnością nie jest predysponowana do samochodów flotowych. Znowu z powodu chęci zysku i zarabiania na wgraniu lokalizacji fotoradarów, zablokowano możliwość dodania własnych punktów POI metodą wgrania pliku. Tym samym nie ma możliwości wgrania np. adresów odbiorców. W radiu cyfrowy jest możliwość odtwarzania klipów filmowych - MP4 ale producent nie przewidział zmiany utworu z kierownicy. Można tego dokonać tylko z panelu. Start/Stop potrafi wyłączać silnik w korku po podjechaniu 1 m a za to tempomat aktywny wyłączy się już po postoju 3 s. Dzięki temu zabiegowi producent pozbawił użytkownika funkcji jazdy w korku. Aż się prosi aby Start Stop blokował się gdy silnik pracuje krócej niż trzy sekundy ale za wymyślenie tego ktoś musi wziąć premię.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja odczuwam wyraźnie słaby nawiew na nogi. O ile dla prawej nogi nawiew jest wystarczający to lewa odczuwa zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag
4,0
Wyciszenie
Słabe wygłuszenie podwozia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za pierwszy przegląd cena przyzwoita,
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena samochodu jest znośna. Wyposażenie dodatkowe - szczególnie elektronika jest drogie i jak dziś uważam to jest to strata pieniędzy. Dział tragicznie, skorzystanie z niego kłopotliwe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pęknięty jeden zaczep od listwy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaskoczenie - serwis twierdzi, że gdy nie świeci kontrolka, brak komunikatu to nie ma usterki/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 130KM 96kW
[l/100km]