Malkontenci będą wiecznie narzekać, silnik po 204000 km bez problemów, fajny, elastyczny, oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna, 6 stopniowa, pozwalająca na elastyczne korzystanie z mocy silnika.
5,0
Układ jezdny
Naprawdę nie mam nic do zarzucenia, pięknie się trzyma drogi, no może przy większych podmuchach czuć , no ale powierzchnia boczna też nie należy do najmniejszych.
Komfort
4,0
Widoczność
Mógłby być trochę bardziej wytłumiony, szczególnie wtedy kiedy mam nieco głośne opony letnie, ale ogólnie OK
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nie trzeba sięgać gdzieś tam hen daleko...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kolejna i chyba najpoważniejsza uwaga, wydajność klimatyzacji trochę mała. Przy 5 osobach w 30 stopniach trochę mało, ale podejrzewam, że to wina filtra kabinowego, ale niewątpliwie to jakiś minus. Zastrzegam 5 osób i 30 stopni!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy, rewelacyjny kokpit, F16, wygodnie normalne 3 osoby z tyłu, bardzo pojemny, regulowane poziomy, bagażnik. Opuszczana tylna klapa bagażnika ułatwiająca za i wyładunek. Super!
4,0
Wyciszenie
Pisałem o tym wcześniej, tu można by było coś poprawić, ale to już się czepiam...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest punkt rewelacyjny, zresztą miałem w swoim życiu parę Peugeotów, które charakteryzują się świetna ekonomiką, ale mój 3008 jest zdecydowanie prymusem wśród nich.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie żałuję wydanych pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co tu dużo mówić, na 204000 km wymienione zostało tylko 1 łożysko koła przedniego. Nie liczę eksploatacyjnej wymiany paska rozrządu i pompy wodnej. Nie do uwierzenia, żadna końcówka drążka, sworzeń wachacza etc. Takiego auta jeszcze nie miałem, a było ich wiele!.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ani poważnych ani drobnych, oprócz tego nieszczęsnego łożyska. Ale nie stałem na drodze, po prostu zmieniłem, bo było głośne, i tyle.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDI 109KM 80kW
[l/100km]