Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 3008 I Crossover

TORRO, 14 lat temu
Silnik 1.6 156KM 115kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 3008 I Crossover 1.6 156KM 115kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dość niskie spalanie i świetna dynamika, a cena w porównaniu do 2.0 HDI sporo niższa. Cieszę się, że zdecydowałem się na benzynę, mimo iż wcześniej byłem szczęśliwym posiadaczem auta z silnikiem TDI (glof IV 110KM)
4,0
Całokształt
Auto bardzo udane. Zawsze byłem fanem niemieckiej myśli technicznej, ale od czasu przejażdżki 3008 zakochałem się w tym aucie. Auto zdecydowanie różni się od pozostałych aut koncernu PSA. Jeździłem jeszcze peugeotem 308 (zupełnie inne auto pod względem wyciszenia, przestrzeni wewnątrz oraz wykonania oczywiście na korzyść 3008) Posiadam również w domu Peugeota 407 2.0 HDI 136 KM i nie zamieniłbym się z żoną na moje 3008 :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadam wersję z silnikiem 1.6 THP 156 KM. Jestem bardzo zadowolony z silnika. Świetna dynamika już od 2 tyś. obrotów auto rwie do przodu. Silnik jest bardzo cichy. Testowałem również wersję 1.6 vti i jest nieporównywalnie głośniejsza
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów precyzyjna. Na 6 biegu auto przy prędkości 100 km/h ma 2,2 tyś. obrotów. To dobry wynik jak na benzynę
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie pracuje dość głośno. Ale to niestety problem większości aut robionych na płycie podłogowej kompakta.Zaletą jest dobre trzymanie na zakrętach i dość sztywne zestrojenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie szerokie słupki z przodu to była by ocena 5.
5,0
Ergonomia
TO był główny powód dla jakiego zdecydowałem się na to auto. Wnętrze jest dobrze wykonane, świetnie rozplanowane i prezentuje się bardzo ładnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porównaniu do mojego poprzedniego auta, które również miało elektroniczną klimatyzację jest o niebo lepiej. Szyby w zasadzie nie parują. Są regulowane wyloty wentylacyjne dla pasażerów na tylnej kanapie. Klimatyzacja wydajnie chłodzi, nagrzewnica grzeje. Więcej nie potrzeba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Trochę głośna praca przedniego zawieszenia psuje efekt. Silnik pracuje cicho, z zewnątrz nie docierają hałasy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mniej niż się spodziewałem. Średnie z 4000 tyś km to 9,0. Miasto 9,5 Trasa 8,0 Preferuję dość dynamiczny styl jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to tani kompakt ale oferuje sporo więcej niż konkurencja więc warto dać te parę tysięcy więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tygodniu zablokowała się regulacja fotela kierowcy. Okazało się, iż jest niedokręcona śruba
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Okazało się, że łącznik stabilizatora miał wadę fabryczną.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 3008 I

Liczba wpisów: 9

Peugeot 3008 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 3008 I Crossover