Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 3008 I Crossover

T, 5 miesięcy temu
Silnik 1.6 120KM 88kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 3008 I Crossover 1.6 120KM 88kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
3,71
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten silnik jak o jajko, a i tak on się zepsuje po przejechaniu 200-220 tys. km. Pierwsze problemy zaczynają się po 120-130 tys. km i od tego czasu silnik to bomba z opóźnionym zapłonem. Kupiłem za okazyjną cenę model z popsutym silnikiem, wrzuciłem zregenerowany z 2-letnią gwarancją, auto się dotarło i jeździ, ale wprost mechanik mi mówi, żeby pojeździć na nim 70-80 tys. i sprzedać w diabły, bo więcej niż 100 tys. bez usterki ten silnik nie pojedzie. Z tego powodu nie polecam auta - prawdziwa bomba zegarowa. Choć jest mega dobrze wyposażone i komfortowe - silnik to element dyskwalifikujący.
2,0
Całokształt
Wygodny, ładny i dobrze wyposażony samochód, który jest idealny do jazdy po mieście/po przedmieściu oraz na rodzinne wakacje. Niestety o nieco bardziej dynamicznej jeździe można zapomnieć. Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten silnik jak o jajko, a i tak on się zepsuje po przejechaniu 200-220 tys. km. Pierwsze problemy zaczynają się po 120-130 tys. km i od tego czasu silnik to bomba z opóźnionym zapłonem. Kupiłem za okazyjną cenę model z popsutym silnikiem, wrzuciłem zregenerowany z 2-letnią gwarancją, auto się dotarło i jeździ, ale wprost mechanik mi mówi, żeby pojeździć na nim 70-80 tys. i sprzedać w diabły, bo więcej niż 100 tys. bez usterki ten silnik nie pojedzie. Z tego powodu nie polecam auta - prawdziwa bomba zegarowa. Choć jest mega dobrze wyposażone i komfortowe - silnik to element dyskwalifikujący.
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten silnik jak o jajko, a i tak on się zepsuje po przejechaniu 200-220 tys. km. Pierwsze problemy zaczynają się po 120-130 tys. km i od tego czasu silnik to bomba z opóźnionym zapłonem. Kupiłem za okazyjną cenę model z popsutym silnikiem, wrzuciłem zregenerowany z 2-letnią gwarancją, auto się dotarło i jeździ, ale wprost mechanik mi mówi, żeby pojeździć na nim 70-80 tys. i sprzedać w diabły, bo więcej niż 100 tys. bez usterki ten silnik nie pojedzie. Z tego powodu nie polecam auta - prawdziwa bomba zegarowa. Choć jest mega dobrze wyposażone i komfortowe - silnik to element dyskwalifikujący.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten silnik jak o jajko, a i tak on się zepsuje po przejechaniu 200-220 tys. km. Pierwsze problemy zaczynają się po 120-130 tys. km i od tego czasu silnik to bomba z opóźnionym zapłonem. Kupiłem za okazyjną cenę model z popsutym silnikiem, wrzuciłem zregenerowany z 2-letnią gwarancją, auto się dotarło i jeździ, ale wprost mechanik mi mówi, żeby pojeździć na nim 70-80 tys. i sprzedać w diabły, bo więcej niż 100 tys. bez usterki ten silnik nie pojedzie. Z tego powodu nie polecam auta - prawdziwa bomba zegarowa. Choć jest mega dobrze wyposażone i komfortowe - silnik to element dyskwalifikujący.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 3008 I

Liczba wpisów: 9

Peugeot 3008 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 3008 I Crossover