Inne
: Cena, bardzo niska jednak po kilku miesiącach eksploatacji wiem dlaczego jest tak niska.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Usterka EGR, spalenie sterownika świec żarowych
Układ hamulcowy
: Wadliwe tarcze hamulcowe
Zawieszenie
: Wadliwe tylne amortyzatory
1,0
Całokształt
Jestem przerażony, czekam do końca gwarancji i jak najszybciej sprzedaję to auto. To mój pierwszy Peugeot, na własnej skórze doświadczyłem, że powiedzenie "nie kupuj aut na F czyli Fiata i Francuskich" jest prawdą...
Wrażenia
1,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto kupiłem jako nowe w salonie. Po przebiegu 5 tysięcy kilometrów zaczęło stukać zawieszenie z tyłu, po wizycie w serwisie okazało się, że do wymiany są amortyzatory z tyłu. Gdy auto miało 6 tysięcy km przebiegu zaczęło wibrować koło kierownicy przy hamowaniu - wizyta w serwisie ujawniła wadę tarczy hamulcowych przednich.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu ok 10 tysięcy kilometrów pojawiła się kontrolka błędu silnika. Po wizycie w serwisie okazało się, że uszkodzony jest sterownik świec żarowych, które ciągle się "grzały", doszło do ich przepalenia. Przy przebiegu 15 tys km i roku eksploatacji podczas jazdy wyskoczył błąd silnika. Wizyta w serwisie ujawniła błąd zaworu EGR. Mam auto od roku i już kilkanaście razy odwiedziłem serwis w celu napraw, gdyby auto nie było na gwarancji to musiałbym wydać około 10 000 złoty.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 e-HDI 92KM 68kW
[l/100km]