Po 98 tys km silnik do wymiany - wypadła blaszka ustalająca wzdłużnie wał korbowy i silnik nadaje się tylko na złom. T.zw. "słupek", czyli silnik bez osprzętu i głowicy w Peugeocie kosztuje ok. 10 tys. PLN plus wymiana 2 tys. Inną przyczyną złomowania silnika jest rozpuszczanie się paska rozrządu w oleju i w następstwie zatarcie silnika - nikt nie chce podjąć się remontu. Totalna porażka.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę mało precyzyjna, ale może być.
4,0
Układ jezdny
W zasadzie OK
5,0
Karoseria
OK
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo do tyłu
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu bez szału, ale to w końcu autko miejskie.
4,0
Wyciszenie
Jak na taki mały samochodzik - może być.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wliczając wymianę silnika - to raczej horror
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie silnik - byłoby nieźle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągłe kłopoty z wyświetlaczem komputera
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik na 100 tys km - to chyba taka nowa inżynieria jakości.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VTI 82KM 60kW
[l/100km]