To od lat przeciętność Peugeotów i Citroenów - za długie ruchy lewarka.
4,0
Układ jezdny
Nie lubi poprzecznych nierówności i hałasuje wtedy. Natomiast trzymanie się drogi - świetne, jedzie bardzo pewnie i dobrze się wyczuwa drogę (układ kierowniczy ze zmienna siłą - ok).
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra, z wyjątkiem cofania.
4,0
Ergonomia
Dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tą klasę OK
4,0
Wyciszenie
Trochę za głośne zawieszenie, ale min. przyzwoitości zachowuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Minimalne spalanie w trasie Wrocław-Lubin prędkości do 90km/h wyszło 4,2, ale jadąc naprawdę delikatnie. Normalnie jadąc w trasie (nie autostradzie) 4,5-5,0. W mieście(Wrocław) lato 6,3, zima 6,9.
3,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogi przy zakupie. Ekspolatacyjnie OK.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator chłodnicy się zatarł - konieczna wymiana. Trzeba było też wgrać na nowo oprogramowanie sterujące silnikiem, szarpał i nierówno pracował.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VTI 82KM 60kW
[l/100km]