Z przykrością muszę stwierdzić, że Peugeot w tym modelu jak to już bywało nie oferuje przegubów kulowych półosi napędowych jako części zamiennej.
w przypadku pęknięcia tradycyjnie niskiej jakości osłony przegubu kupujemy całą nową półoś za ok. 2000 pln. A w sklepie jak będziemy zamawiać nową półoś słychać będzie ze wszech stron szyderczy chichot posiadaczy vw:. Jak to mówią złośliwi Peugeot to nie jest auto dla dusigroszów:)Ale jest też pocieszenie. W wahaczach przednich wymienne są sworznie kulowe, czego nie było np. w 206. Aha tylne tarcze hamulcowe nie są \"zintegrowane\" z łożyskiem koła.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VTI 82KM 60kW
[l/100km]