Godny polecenia samochód do miejskiego gąszczu i nie tylko dzięki wersji SW 1.6 120km klimatyzacji pełnej regulacji fotela i kierownicy dalekie wypady nie stanowią problemu dla tego lwiątka.
Samochód używany jest przeze mnie 3 lata przejechałem 38tys km. Bez jakichkolwiek awarii. Żadnej rdzy nigdzie nie widać. Spalanie 6-8l
GDZIE te najwyższe to cykl miejski przy temp - 10 do - 15'c.
Wrażenia
4,0
Silnik
Rewelacja chociaż że względu na masę 1300kg nie jest demonem prędkości. Ale jak się go wkręci to nie zamula.
Dałem 4 gwiazdy za kulturę pracy i lekki apetyt na olej zwłaszcza w długiej i wyczerpujacej trasie.
Spalanie jak wyżej 6-8 na 100.
Chociaz jadąc sam bez klimy udało się zejść do 5.2l ale to już abstrakcyjne osiągnięcie.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę jakby wyje.
Biegi wchodzą łatwo bez zaciec i zgrzytow.
Natomiast praca lewarka jest dość sztywna i surowa trzeba przywykac co się mnie udało :)
5,0
Układ jezdny
No tutaj MAX.
UKŁONY DLA FRANCUSKICH INŻYNIERÓW I TECHNOLOGOW.
ZAWIESZENIE TWARDO ZESTROJONE ALE ŁADNIE WYBIERA WYBOJE NIE PRZENOSZĄC TEGO DO KABINY CZY KOKPIT.
UKŁAD KIEROWNICZY BARDZO PRECYZYJNIE WSPOLPRACUJE Z KIEROWCĄ.
5,0
Karoseria
Bardzo dobre zabezpieczenia antykorozyjne
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra natomiast trochę ograniczaja tylne słupki.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu czytelne i dostępne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj również zdecydowanie lepiej niż w przypadku konkurencji.
5,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej lub gorzej.
Jako że mowa o segmencie B.
Nie ma sensu się rozpisywać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sprawa dyskusyjna...
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdybym miał dopłacić nawet kilka tys. Do POLO to podziękuję.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie daje się zbytnio we znaki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowano.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]