Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 207 Hatchback 5d

Bartek, 10 lat temu
Silnik 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,46
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Autko świetnie wykonane, oszczędne i bezawaryjne. Diesel bardzo dobrze sprawuje się w trasach, spalanie ok. 5,5 L przy włączonym tempomacie na 140 km/h. Bardzo ładny w porównaniu do konkurencji :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Przez 60 tys. żadnych problemów, jeśli się umie jeździć dieselem. Trzeba pamiętac o chłodzeniu turbiny. Również nei polecam jeżdżenia na zbyt niskich obrotach i zbyt wysokich gdy silnik jest zimny (potrzebuje ok. 4 km żeby się rozgrzał). Autko z tym silnikiem bardzo dynamiczne, a przy tym oszczędne. Turbo robi swoje, nie ma problemu na swiatlach czy przy wyprzedzaniu ciezarowek. 90 km to nei duzo, ale auto wazy 1150 kg :)
3,0
Skrzynia biegów
Nie ma tragedii, aczkolwiek szału też nie. Czasem się zdarza, że ciężej wejdzie "1" albo wsteczny. Skrzynia biegów bardzo elastyczna.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc do tyłu taka sobie, ale czujniki cofania bardzo pomagają ;) Trzeba uważać przy parkowaniu przodem, bo samochód jest bardzo niski i łatwo o urwanie zderzaka ;) Na szczęście auto ejst krótkie, więc nie trzeba podjeżdżać do samego krawężnika.
5,0
Ergonomia
Cała deska dobrze rozpalnowana, nie odstrasza ilość przycisków. Wszystko pomyślane, z głową. Duża ilość miejsc na drobiazgi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manualna działa ok. Climatronicu nei miałem okazji wypróbować
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Z tyłu nie ma tragedii, ale wiadomo, jest to auto klasy B. Bez problemu robię trasy ok. 700 km z dwoma osobami z tyłu. Z trzema byłoby za ciasno.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach do 130 km.h wyciszenie jest ok. Powyżej 150 szum zaczyna być delikatnie denerwujący.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo niskie. W trasie autostradowej (tempomat na 140) spala 5,5 L, w miescie 6,5, poza miastem można bez problemu zejśc poniżej 5 litrów. Przez 60 000 koszty dotyczyły tylko części ekspolatacyjnych, filtry, oleje. Po 50 tys. wymieniłem tarcze i klocki z przodu, ale to tylko przez mój dynamiczny styl jazdy. Części zamienne nie są drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena wypada rewelacyjnie. Auto bardzo dobrze wykończone, użyte materiały na wysokim poziomie, deska rozdzielcza wykonana z miłego w dotyku miękkiego tworzywa. Auta zazwyczaj bardzo dobrze wyposażone, nie trzeba dopłacać za każdą pierdołę, jak np. w Skodzie. Wystarczy, że się nie kupi najbiedniejszej wersji wyposażenia i takie rzeczy jak tempomat, sterowanie radiem w kierownicy, elektryczne szyby, skorzana kierownica mamy w standardzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobnych usterek, raz do wymiany był zawias w drzwiach kierowcy i wycieraczka tylna (po 40 tys.). Pierwsza żarówka mijania przepaliła się po 60 tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 60 tys. km brak poważnych usterek i oby przez następne 60 również ich nie było ;)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 207

Liczba wpisów: 18

Peugeot 207 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 207 Hatchback 5d