Inne
: Wykończenie auta jak w aucie niemieckim z segmantu D
4,0
Całokształt
Swiene materiały wykończeniowe.Dobrze spasowane.Dobry komfort jazdy,brak poważnych awarii to największe zalety auta.Nieco za głośny silnik,który dobrze się zbiera i mimo szybkiej jazdy w miescie i poza mieści się w 6 l./100km.Najbardziej dokuczliwy jest brak dwumasowego sprzęgła,które można dostać dopiero z motorem 1,6 HDI 110KM.Auto po zdjęciu nogi z gazu szarpie podobnie jak przy przyśpieszaniu
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żwawy,po nagrzaniu się chodzi cicho.Kultura pracy dobra,jednak trochę brakuje jej w stosunku do silnika dci renault.Nieżle się kręci(szybko wchodzi na obroty) powyżej 2500/min naprawdę auto dobrze przyśpiesza!
3,0
Skrzynia biegów
Nie jest tragicznie,jednak czasem trudno wrzucić wsteczny,a biegi do przodu trzeba wrzucać starannnie,jeśli chce się by lewarek trafił na właściwe miejsce
4,0
Układ jezdny
Auto jest z segmentu B.Słabo resoruje nasze dziurawe drogi.Bardzo dobrze prowadzi się na autostadzie przy prędkościach 100-150 km/h.Doskonałe hamulce!
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za masywny słupek tylny,Przydałyby się czujniki parkowania z tyłu.Jednak szybko można się przyzwyczaić i jeżdzić bez nich
4,0
Ergonomia
Szeroki tunel środkowy między pasażerem a kierowcą sprawia,że prawa noga kierowcy jest w pozycji nienaturalnie przesunięta w lewo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto ma klimatyzację manualną.Klimatyzacja wydajna,ogrzewanie też (jak na diesla to auto szybko się nagrzewa).Automatyczna klima byłaby jednak lepszym rozwiązaniem.Ja pożałowałem paru groszy,ale i tak daję tu oceną maxa,bo to nie wina firmy,że nie dokupiłem opcji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca zwłaszcza do szyby przedniej.Na szerokość też jest dobrze,ale tylko z przodu.Z tyłu ciasno zarówno nad głowami,jak i w miejscu na nogi.Winę za to ponosi kształt nadwozia.
5,0
Wyciszenie
Trochę słychać silnik .Do 100 km/h jest cicho .Potem(przy większych prędkościach) jest przyjemny szum opon ,silnika i powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bezawaryjne poza drobiazgymi,które można naprawiać samemu w garniturze.Ceny fitrów ,oleju niskie.Spalanie też zaakceptowalne jak na styl jazdy,jaki mamy (autem jeżdzi głównie żona)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione za 55 tyś z ogrzewanymi fotelami,lak.metalik,90 konnym dieslem,ESP,klimą manualną i 5 dżwi to niezła propozycja .Mareriały wykończniowe i spasowanie porównywalna z passatem.Reszra na nieco gorszym ,ale bardzo przyzwoitym poziomie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie nic dużego się nie zesuło.Przepalają się żarówki H7 świateł mijania.Winę tu ponosi też żaróka,której rodzaj (H7) sam nie należy do trałych.Upaliła się kostka elektryccza jednej z lam mijania.Problem przepalających się żarówkek H7rozwiązałem ....montując światła dzienne .Poza tym już na gwarancji odpdała zatyczka odzielająca komorą silnika i filtr kabinowy,więc treba było ją przkleić ,jednak nie na stałe,bo filtr kabinowy trzeba wymienić raz w roku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]