Świetne autko do miasta i nie tylko. Dwustopniowe wspomaganie świetnie się sprawdza w mieście i na trasie. Autko stosunkowo komfortowe (porównywalnie z 307, którym jeździłem 2 lata).
Ogólnie polecam wszystkim tym, którzy potrzebują sympatycznego i taniego w utrzymaniu wozidełka, choć gdybym miał kupować ponownie wybrałbym 1.6 HDI.
Wrażenia
3,0
Silnik
Odrobinę za słaby, przez co trzeba go cisnąć żeby miał jako taką dynamikę, a wtedy wzrasta spalanie. Jednak mimo to nigdy nie przekroczyło 6,7l/100km
3,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być nieco bardziej precyzyjna i cichsza. Być może na jej działanie w moim przypadku ma kończące się sprzęgło.
4,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie jak na w pół elektryczne wspomaganie. Dodatkowo dwa stopnie wspomagania to świetny patent. Nie jeździ w prawdzie jak auto sportowe, ale naprawdę przyjemnie się prowadzi i daje radość z jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby i lusterka. Nie mam nic do zarzucenia.
4,0
Ergonomia
Jest nieźle chociaż bardzo brakuje mi podłokietnika.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłaby być lepsza. Klima mało wydajna, wentylacja z resztą też.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę auta miejsca jest sporo.
3,0
Wyciszenie
Głośny, choć sam silnik jest lepiej wygłuszony niż w mojej 407! Przy wyższych prędkościach hałas trochę męczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie, na dodatek auto jest bezawaryjne. Spalanie...cóż nie jest tak różowo jak u innych. Może to kwestia ciężaru nogi, a może egzemplarza.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny, choć generalnie uważam, że auta tej klasy powinny być tańsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 68KM 50kW
[l/100km]