Silnik
: Uwielbia obroty od 3-5 tyś. przyspieszenie od 0-100 około 9,5 s.
5,0
Całokształt
Auto bardzo udane , nowoczesne i zarazem bezobsługowe. Doskonała odpowiedź Peugeota na małolitrażowe samochody toyoty! Wlewamy olej i jeździmy ! ;-)
Wrażenia
5,0
Silnik
No tutaj to bajka.Posiadam limitowaną wersję Millesim 200 1397cm3 o mocy 98 km.
Dzieje się tak gdyż auto ma nowoczesny soft spełniający normę Euro 5. Dodam jeszcze ,iż silnik ten powstał ze współpracy PSA i BMW! Zastosowano tu łańcuch rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Dość długie skoki, ale to tylko czepianie się, jest bardzo dobrze
4,0
Układ jezdny
Auto sztywne i precyzyjne, pewnie pokonuje zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, duża panoramiczna szyba sprawia,że widzimy wszystko przed nami.
5,0
Ergonomia
Super, dużo schowków, intuicyjna obsługa wszystkich urządzeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie z przodu mają sporo miejsca i bardzo dobrą regulację foteli, jeżeli zaś chodzi o tył to niestety panowie powyżej 1,85cm nie poszaleją z nogami.
5,0
Wyciszenie
Cicho jak na łące , dopiero po wciśnięciu gazu wiemy że silnik pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu też nie mam zastrzeżeń auto jeździ od serwisu do serwisu tak jak nakazuje księga wpisów. ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo udany zakup , materiały wysokiej klasy, design nowoczesny, cena przystępna, wręcz do polecenia!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ani razu nie zawiódł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak. standardowy serwis co 15000 km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VTi 95KM 70kW
[l/100km]