Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 207 Hatchback 5d

Freedomski, 17 lat temu
Silnik 1.4 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 16V 88KM 65kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,92
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Zgrabne auto ,kasta daje poczucie solidności jak u niemca.oraz przestrzeń zwłaszcza z przodu.Mam pytanie:chcę kupić alusy,ale nie w salonie-bo mi na poliwo zabraknie...Poważnie to nie zamierzam przep lacać.Może ktoś zna parametry:odsadzenie,rozstaw otworów,średnicę osadzenia.Ciezko znależć dane ,bo model świeży i dużo oferentów nic nie wie o207-ce.Pozdro dla właścicieli i oby byłą kultowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Problem ze wstecznym- rozwiązanie wtekście
4,0
Całokształt
Widzę 2 problemy związanez eksploatacją w naszym pięknym kraju:1już zaj... mi kołpaki(orryginalki w salonie 720 za kpl.Amiałem nawet nie draśnięte.2:przedni spojler to koszmar dla każdego za fajerką.70% parkingów demoluje ten skądinąd piękny element,ale w Polscezupełnie bezsensowny.Ktoś powinien uświadomić Żabojadów,żę unas kołpaki się pod....a a kraweżniki są dla furmanek.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik za słaby do wagi , lepiej kupić 110KM.Zsakakująco cichy ,ale do 3000RPM.Zapala błyskawicznie, ale lubi ż łopnąć,chociaż nie jestem ołowianym butem.Nie wiem , czy to mójegzemplarz ,ale obroty przy zmianie biegów ssadają zbyt wolno,zwłaszcza pomiędzy 1a2-ką.
3,0
Skrzynia biegów
Tu mam zastrzeżenia do 1 i2 biegu.1 trochę płaska i"mieli",2 za to ciągni jak mustang.Ruszając pod górkę trzeba nieżle na 1 pociągnąć ,bo po zmianie na2-kę potrafi silniczek zadrżeć.Na wsteczny jest lekarstwo-trzeba ciut ruszyć do przodu,aby ząbki w skrzynce poruszyć izero problemu ze wstecznym.Tylko nieopierać kół o krawężnik.Aby auto było faktycnie ekonomiczne brak 6-ki, jak w nowej Hondzie.Acha trzeba uważać przy redukcji z 5 na 4-kę,łatwo zgrzytnąć wstecznym
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie świetne,zwłaszczaw zakrętach,odpowiednio twarde,ale na prostych niezbyt kierunkowe-to chyba kwestia wspomagania.Generalnie tłumienie b. dobre,ale praca zbyt głośna na poprzecznych nierównościach.NA Początku nie mogłem prosto zaparkować,teraz już lepiej.To wspomaganie naprawdę jest b.silne i ciężko je wyczuć, ale trening pomaga
Komfort
4,0
Widoczność
Problem ze słuokami,lewy zmusza do ruszania głową,łatwo kogoś nie dostrzec.Wprawym rogu sytuację pogarsza duże martwe pole wycieraczki,zimą omal nie miałem bliskiego spotkania 3-go stopmia.Lusterka ok!,ale lewe samo się przestawia gdy ludziska zamykają drzwi.Cemu większość jest na etapie Syrenki?Tył- to samo jak w innych opiniach,mniej wprawnym polecam czujniki -blacharka b.droga
3,0
Ergonomia
Nie mam el,lusterek więc ciągłe korekty po troglodytach z dynamitem w łapachsą udręką-te dżoję to koszmar.Wnawiewie brak pośredniego na szybę ina klatę.Następny problem to klapka p.słoneczna,dla większości ludzi śr.wzrostu nimal opiera się o nos.Reszta bez zarzutu, tylko ten zegarek na 12 ,to chyba z archiwum X.Wstyd TO samo z maską,niby mała ,ale siłowniczki hydro zmieniłyby moje nastawienie do firmy.Gmeranie drutem zimą ipo ciemaku to głupi pomysł.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie chcałem klimy, więc trochę trwa odparowywanie, ale znośnie.Wentylator skuteczny,o braku nawiewu pośredniego już wspomniałem.Zimy nie było ,więc nie mogę ocenić wydajności i skutecznościoraz czasu nagrzewania.Czy ktoś widział cenę oryginalnego filterka powietrza do kabiny?Ścina z nóg ,jak mamrot w Wilkowyjach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód rewelka,koleś ma 307 kombi i był wyrażnie zaskoczony.Tył jak na gabaryty nieżle,nic dodać nic ująć.Fotele świetne ,boki trzymają jak należy,regulacja też OK.Kanapa może być-norma.Dobry materiał,niepocę się jak na pewnym welurze.,sprężystość w sam raz -kręgośłup nie boli ,a mam kłopoty
4,0
Wyciszenie
Na postoju genialne,do 3000 jest OK!Wyżej już nie tak skuteczne ale może być.Plaściory całkiem dobrego sortu nieżle spasowane-wyrażny postęp,ale od 3 tys.KM boczki drzwi leciutko rezonują- chyba od tych troglodytów i z lewej z okolic skrzynki b-czników coś rytmicznie stuka.Poprawili przy montażu audio i jest OK.Teraz wyrażnie coś rezonuje w wydechu, może to ta osłona termiczna.Najgorszy badziew to pompka spruskiwacza,przy powolnej jeżdzie można doznać ataku serca.Pow.70-tki nie słychac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skąd ludzie biorą ty4,8-4,9? Jeżeli z komputra pokładowego to życzę powodzenia.Dla mnie miarodajne jest wyjeżdzenie w średnich warunkach zbiornika,zalanie do połna i dzielenie litró na setki,jakoś wychodzi 6,5 przy żółwiu do10 w mieście przy ciężkim chodaku.Jak wspomniałem waga robi swoje to iskrzynkę ma niezbyt ekonomiczną.Za to na 5 można nawet nieżle naginać,ale coś za coś.Tylko 6-ka do spoko jazdy we 2 osoby z dziećmi może uratować sytuaclę.Ale za to czuję się jak w małym czołgu i mam do furki zaufanie,bo kasta naprawdę solidna a przy tym dla żony urocza,co ważne dla każdego faceta
5,0
Stosunek jakość/cena
Daję 5 ,bo na tle konkurencji należy sie,ale Francuzi przy takiej relacji dochody-cena we FRANCJI niedali by rady sprzedać ani 1 szt.Ameryki nie odkryłem,ale prawdziwy Polak brykę mieć musi...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej OK.Zbyt czułyukład awaryjnych.Potrafi zaktywować się nawet na małej dziurze,czasem świeci się kontrolka niedomkniętych drzwi bagażnika mimo ,że faktycznie są zamnięte-objaw nieregularny.Ale dość irytujący
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory NIC.Iniech tak trwa ,bo patrząc na ceny w ASO ,towchodzi się tam, jak do zamku Drakuli

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 207 Hatchback 5d